Nowe wieści o Prey 2

Prace nad kontynuacją gry Prey zostały oficjalnie potwierdzone na stronach firmy Radar Group, będącej swoistym inkubatorem dla nowych pomysłów wykorzystywanych później w branży gier video, filmie lub telewizji.

Przemysław Zamęcki

Prace nad kontynuacją gry Prey zostały oficjalnie potwierdzone na stronach firmy Radar Group, będącej swoistym inkubatorem dla nowych pomysłów wykorzystywanych później w branży gier video, filmie lub telewizji.

Na stronie pojawiły się również niewielkie rysunki koncepcyjne oraz krótki opis fabuły: „Tym razem, samotny i wrobiony w zniknięcie swojej rodziny Tommy ucieka z nie chcącej go Ziemi w przyszłość, która bez niego się nie wydarzy.” Na stronach Radar Group można było również znaleźć listę kilku innych tytułów: m.in. Incarnate i Earth No More. Niestety, wkrótce po tym, jak internautom udało się znaleźć powyższe informacje, ze strony pozostało jedynie samo logo oraz możliwość wysłania maila do firmy.

Nowe wieści o Prey 2 - ilustracja #1

Przypomnijmy, że pierwsze wieści na temat Prey 2 pojawiły się przed niemal półtora rokiem, kiedy Scott Miller z 3D Realms wspomniał o tym w wywiadzie udzielonym serwisowi Next Generation. Prawie pół roku później kolejne informacje o planowanych nowościach (ulepszona inteligencja S.I. i lepsze wykorzystanie systemu portali) zaprezentowali szefowie Human Head Studios, czyli producenci serii.

Wspomniany wyżej Earth No More również znajduje się w trakcie produkcji, a pieczę na nią trzyma fińskie studio Recoil Games, firma założona przez byłego pracownika Remedy Entertainment (Max Payne), Samuli Syvahuoko. Jest to taktyczna gra akcji, w której wydarzenia obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Docelowymi platformami są konsole PlayStation 3 i Xbox 360. Więcej informacji na temat fabuły znajdziecie w naszej Encyklopedii.

Nowe wieści o Prey 2 - ilustracja #2

Radar Group zajmuje się tworzeniem, przechowywaniem i produkcją, tzw. własności intelektualnej mającej szansę na przyszłe powodzenie na rynku rozrywki. Założycielem firmy i zarazem głównym prezesem jest Scott Miller, autor sukcesów takich gier, jak Raptor, Terminal Velocity, czy Commander Keen. W 1987 roku stworzył studio Apogee Software, przemianowane później na 3D Realms. Jest jednym z ojców serii Duke Nukem.

Prey (2006)

Prey (2006)

PC Xbox
po premierze

Data wydania: 11 lipca 2006

Informacje o Grze
8.8

GRYOnline

8.1

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Przemysław Zamęcki

Autor: Przemysław Zamęcki

Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
23
24

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2008-03-17
16:48

zanonimizowany169157 Generał

liniowa na pewno byla. Hl2 rowniez i nikt nie ma watpliwosci ze jest swietna gra. Ale grawitacja, portale(wtedy to bylo bee, teraz jak Portal wyszedl to wszyscy sie nim zachwycaja jakby preya nie widzieli), fajne bronie, przeciwnicy, levele pojazdy i oklepana ale fajna fabula... I niezapomniane bajery jak np. rozwalajace sie pokoje na kwadraciki (do dzis mnie ciary przechodza jak se przypomne) do tego lekko horrorowy klimat... i w obliczu badz co badz slabych fpsow ostatnich lat (wyjatki na palcach dwoch rak), nigdy bym preya nei nazwal nudnego ani tym bardziej mizernego. :p

Komentarz: zanonimizowany169157
2008-03-17
17:29

zanonimizowany431140 Legend

@saimon: moze dlatego sie tym portalem ludzie podniecaja, bo maja wladze [portalgun] w swoich rekach i ma on ciekawsze zastosowanie, niz te preyowskie?

Komentarz: zanonimizowany431140
2008-03-17
20:32

Janczes Legend

Janczes

liniowa na pewno byla. Hl2 rowniez
HL2 liniowy??? Kazda misja inna były pojazdy(motorówki, czy te wozy pustynne), było strzelanie do Zombiaków i strach(Ravenholm - czy jakos tak), była powstancza walka z maszynami, był grawity gun, i ostatnie misje w cytadeli.... Gdzie tu liniowość!?

Komentarz: Janczes
2008-03-17
21:55

zanonimizowany431140 Legend

Chyba nie rozumiesz, co znaczy [nie]liniowa rozgrywka.
Tu nie chodzi o roznorodnosc [bo o tym ty mowisz], a o swobode w sposobie oraz kolejnosci przejscia etapow prezentowanych przez gre. Krotko mowiac: swoboda i mozliwosci.

Komentarz: zanonimizowany431140
2008-03-17
22:49

Janczes Legend

Janczes
😊

a racja, zwracam honor.
w kazdym razie Prey był i liniowy i nie miał żadnej różnorodności(bo chodzenie po suficie czy czasami jazda tymi kapsułkami to stanowczo za mało)

Komentarz: Janczes

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl