Nowe szczegóły na temat Project Gotham Racing 4
Właściciele konsol Xbox 360 od dawna zacierają ręce na myśl o nadchodzącym tytule ze stajni Bizarre Creations, wyścigach Project Gotham Racing 4. Cieszy więc fakt, że niedawno polski magazyn PSX Extreme jako jeden z pierwszych na świecie opublikował tekst, z którego możemy wyłuskać nowe szczegóły na temat omawianej produkcji.
Marek Grochowski
Właściciele konsol Xbox 360 od dawna zacierają ręce na myśl o nadchodzącym tytule ze stajni Bizarre Creations, wyścigach Project Gotham Racing 4. Cieszy więc fakt, że niedawno polski magazyn PSX Extreme jako jeden z pierwszych na świecie opublikował tekst, z którego możemy wyłuskać nowe szczegóły na temat omawianej produkcji.
Z gąszczu informacji zamieszczonych w najnowszym numerze pisma dowiadujemy się, że model jazdy wirtualnymi samochodami nie zmieni się diametralnie w stosunku do poprzedniej odsłony gry. Nieco łatwiejsze stanie się jedynie wykonywanie widowiskowego driftingu. O wiele trudniejsze będzie z kolei eliminowanie oponentów poprzez uderzanie w tyły ich aut. Manewry te dane nam będzie ćwiczyć na blisko 200 trasach, umiejscowionych w nowych lokacjach, m.in. Szanghaju oraz dwóch, nieujawnionych dotąd metropoliach.
Modyfikacjom ulegnie również techniczna warstwa gry. PGR 4 zachwyci nas krótkim, ale niesłychanie efektownym intrem, dynamicznym, biało-czerwonym menu, a także estetyczną mapą trybu kariery, na której zaznaczone zostaną interesujące nas wyścigi. Każdy z licencjonowanych samochodów dostępnych w produkcie będzie składał się z co najmniej 70 tysięcy wielokątów. Proporcjonalną szczegółowością charakteryzować się będą również sylwetki kierowców widocznych na ekranie. Przypuszcza się, że programiści chcą dopieścić wygląd postaci po to, abyśmy mogli zaimportować do gry również własne zdjęcia, używając do tego kamery Xbox Live Vision.
Ponadto ogromny nacisk położony zostanie na interakcję z otoczeniem oraz jego zaawansowaną animację. Nie obejdzie się przy tym bez takich efektów, jak krople deszczu pojawiające się na karoseriach wozów, zamarzające szyby czy rozległe kałuże, tworzące się na nierównościach terenowych. Auta marek pokroju Maserati, Ferrari, Corvette i wielu innych przetestujemy z kolei zarówno w trybie single, jak też w trakcie gry wieloosobowej, pozwalającej nam chociażby na konstruowanie własnych turniejów, a przy tym ukazującej walory silnika PGR 4. Produkt podziwiać będziemy w rozdzielczości 720p, przy płynności 30 klatek na sekundę. Data premiery dzieła Bizarre Creations nie została jeszcze ujawniona.
Więcej:AMD woli pracować z Sony niż z Microsoftem, bo Mark Cerny ma wizję i aktywnie działa przy PS6

GRYOnline
Gracze
Komentarze czytelników
Haron Generał

jeżeli to wartość minimalna, to w zupełności wystarczy :)
w kinie mamy 25 klatek/s i nikt nie narzeka ;)
zanonimizowany455021 Junior
Zapowiada się naprawdę interesująco.
zanonimizowany1278 Senator
o, fajnie-moze dodadza geometry wars2
zanonimizowany251643 Legend
30 klatek było już w PGR3. To trochę mało ale z odrobiną magii (motion blur etc) nie jest najgorzej. Jedyne co da się odczuć w porównaniu do 60fps to mniej 'responsywne' sterowanie.
mikmac Legend
wbrew pozorom wiekszosc gier na next geny ma 30 FPS...