Nowe szczegóły na temat Project Gotham Racing 4

Właściciele konsol Xbox 360 od dawna zacierają ręce na myśl o nadchodzącym tytule ze stajni Bizarre Creations, wyścigach Project Gotham Racing 4. Cieszy więc fakt, że niedawno polski magazyn PSX Extreme jako jeden z pierwszych na świecie opublikował tekst, z którego możemy wyłuskać nowe szczegóły na temat omawianej produkcji.

Marek Grochowski

Właściciele konsol Xbox 360 od dawna zacierają ręce na myśl o nadchodzącym tytule ze stajni Bizarre Creations, wyścigach Project Gotham Racing 4. Cieszy więc fakt, że niedawno polski magazyn PSX Extreme jako jeden z pierwszych na świecie opublikował tekst, z którego możemy wyłuskać nowe szczegóły na temat omawianej produkcji.

Z gąszczu informacji zamieszczonych w najnowszym numerze pisma dowiadujemy się, że model jazdy wirtualnymi samochodami nie zmieni się diametralnie w stosunku do poprzedniej odsłony gry. Nieco łatwiejsze stanie się jedynie wykonywanie widowiskowego driftingu. O wiele trudniejsze będzie z kolei eliminowanie oponentów poprzez uderzanie w tyły ich aut. Manewry te dane nam będzie ćwiczyć na blisko 200 trasach, umiejscowionych w nowych lokacjach, m.in. Szanghaju oraz dwóch, nieujawnionych dotąd metropoliach.

Nowe szczegóły na temat Project Gotham Racing 4 - ilustracja #1

Modyfikacjom ulegnie również techniczna warstwa gry. PGR 4 zachwyci nas krótkim, ale niesłychanie efektownym intrem, dynamicznym, biało-czerwonym menu, a także estetyczną mapą trybu kariery, na której zaznaczone zostaną interesujące nas wyścigi. Każdy z licencjonowanych samochodów dostępnych w produkcie będzie składał się z co najmniej 70 tysięcy wielokątów. Proporcjonalną szczegółowością charakteryzować się będą również sylwetki kierowców widocznych na ekranie. Przypuszcza się, że programiści chcą dopieścić wygląd postaci po to, abyśmy mogli zaimportować do gry również własne zdjęcia, używając do tego kamery Xbox Live Vision.

Ponadto ogromny nacisk położony zostanie na interakcję z otoczeniem oraz jego zaawansowaną animację. Nie obejdzie się przy tym bez takich efektów, jak krople deszczu pojawiające się na karoseriach wozów, zamarzające szyby czy rozległe kałuże, tworzące się na nierównościach terenowych. Auta marek pokroju Maserati, Ferrari, Corvette i wielu innych przetestujemy z kolei zarówno w trybie single, jak też w trakcie gry wieloosobowej, pozwalającej nam chociażby na konstruowanie własnych turniejów, a przy tym ukazującej walory silnika PGR 4. Produkt podziwiać będziemy w rozdzielczości 720p, przy płynności 30 klatek na sekundę. Data premiery dzieła Bizarre Creations nie została jeszcze ujawniona.

Project Gotham Racing 4

Project Gotham Racing 4

Xbox
po premierze

Data wydania: 2 października 2007

Informacje o Grze
8.5

GRYOnline

8.4

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
8
9

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Sportowe
2007-04-25
21:03

Haron Generał

Haron
👍

jeżeli to wartość minimalna, to w zupełności wystarczy :)
w kinie mamy 25 klatek/s i nikt nie narzeka ;)

Komentarz: Haron
2007-04-25
21:05

zanonimizowany455021 Junior

😊

Zapowiada się naprawdę interesująco.

Komentarz: zanonimizowany455021
2007-04-25
21:29

zanonimizowany1278 Senator

o, fajnie-moze dodadza geometry wars2

Komentarz: zanonimizowany1278
2007-04-26
08:47

zanonimizowany251643 Legend

30 klatek było już w PGR3. To trochę mało ale z odrobiną magii (motion blur etc) nie jest najgorzej. Jedyne co da się odczuć w porównaniu do 60fps to mniej 'responsywne' sterowanie.

Komentarz: zanonimizowany251643
2007-04-26
09:07

mikmac Legend

wbrew pozorom wiekszosc gier na next geny ma 30 FPS...

Komentarz: mikmac

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl