Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 lipca 2003, 09:09

autor: Krzysztof Bartnik

Nowa Lara Croft w wersji filmowej przynosi słabe zyski, a wytwórnia wini za to grę The Angel of Darkness

Najnowsze notowanie amerykańskiej listy box-office (zestawienie najbardziej kasowych filmów ostatnich tygodni) pokazało, że Tomb Raider: The Cradle of Life został bardzo krytycznie przyjęty przez fanów Lary Croft w Stanach Zjednoczonych - ów obraz kinowy zarobił jedynie 21,8 miliona USD podczas pierwszego weekendu emisji. Winą za ten stan rzeczy wytwórnia Paramount Pictures obarczyła duet wydawniczy Core Design – Eidos Interactive oraz grę Tomb Raider: The Angel of Darkness.

Najnowsze notowanie amerykańskiej listy box-office (zestawienie najbardziej kasowych filmów ostatnich tygodni) pokazało, że Tomb Raider: The Cradle of Life został bardzo krytycznie przyjęty przez fanów Lary Croft w Stanach Zjednoczonych - ów obraz kinowy zarobił jedynie 21,8 miliona USD podczas pierwszego weekendu emisji. Winą za ten stan rzeczy wytwórnia Paramount Pictures obarczyła duet wydawniczy Core Design – Eidos Interactive oraz grę Tomb Raider: The Angel of Darkness.

Dlaczego? Otóż „Anioł Ciemności” (wydany w wersjach na PC oraz PlayStation 2), pomimo dobrych wyników sprzedaży w pierwszych tygodniach po rynkowym debiucie, zebrał w prasie branżowej średnie oceny, a negatywna opinia „poszła w świat”.

Prezes działu dystrybucji Paramount Pictures - Wayne Lewellen - powiedział, że tak słabe zyski finansowe filmu spowodowane są faktem, że gracze nie byli zadowoleni z grania w Tomb Raider: The Angel of Darkness, a przecież to właśnie do nich w pierwszej kolejności adresowany jest nowy obraz kinowy z Larą Croft w roli głównej.

Przedstawiciel prasowy firmy Eidos nie skomentował tych oskarżeń – w końcu tłumaczą się tylko winni...

Więcej informacji: http://www.tombraider.com/