Ninja Gaiden 2 w produkcji - zobacz pierwsze obrazki!
Potwierdziły się doniesienia południowokoreańskiego serwisu Gamespot o pracach nad grą Ninja Gaiden 2, prowadzonych przez studio Team Ninja. Na kilka dni przed rozpoczęciem targów Tokyo Game Show, koncern Microsoft Game Studios ujawnił pierwsze obrazki prezentujące nowy produkt w akcji.
Potwierdziły się doniesienia południowokoreańskiego serwisu Gamespot o pracach nad grą Ninja Gaiden 2, prowadzonych przez studio Team Ninja. Na kilka dni przed rozpoczęciem targów Tokyo Game Show, koncern Microsoft Game Studios ujawnił pierwsze obrazki prezentujące nowy produkt w akcji.
Zdjęcia pojawiły się na oficjalnej stronie poświęconej konsoli Xbox i bardzo szybko zostały stamtąd usunięte. Podejrzewamy, że koncern Microsoft Game Studios niechcący zaprezentował poniższe zdjęcia i chciał jak najszybciej naprawić swój błąd. Nic to jednak nie dało – internauci byli znacznie szybsi.
Poniżej znajdziecie pięć obrazków. Reszta dostępna jest na forum NeoGAF.

GRYOnline
Gracze
- Microsoft
- screeny (gry)
- X360
Komentarze czytelników
KeiZ Pretorianin

Większa ilość znacznie inteligentniejszych przeciwników na ekranie, dodatkowo gra wygląda na szybszą i trudniejszą.
Nie oczekiwałbym jakiegoś wielkiego skoku technologicznego miedzy dwoma tytułami, których premiery nie są aż tak znacząco oddalone. Zresztą to nie dzięki grafice NG podniosła standardy i osiągnęła status gry kultowej, mimo, że była jednym z najładniejszych tytułów na Xboxa pierwszego.
Sigma nie dorównała poprzedniczce jeśli chodzi o gameplay, mam nadzieje, że kontynuacja nie powieli nacisku na wizualia pozostawiając luki widoczne tylko dla wyjadaczy. Myślę, że Itagaki nie pokazał jeszcze wszystkich kart, ale grafika na obecnym poziomie bez spadków framerate'u byłaby wg mnie zadowalająca jeśli twórcy skoncentrowaliby się na rozgrywce, bo to ona jest siłą serii.
zanonimizowany251643 Legend
Sigma nie dorównała poprzedniczce jeśli chodzi o gameplay
???? Przecież to to samo co NG Black tylko więcej i ładniej...
KeiZ Pretorianin

Mimo sporej ilości zmian na lepsze przez niektóre "ulepszenia" gra nie jest już tak wyważona do grania na punkty jak NGB. Respawn potworów dający wielkie ilości esencji we wczesnych chapterach jeśli się troche pofarmi, więcej sklepów i save pointów, słabsze AI potwórów (taki klon Ryu rozkłada się mashując jedno combo), masa glitchy dających możliwość trzepania łatwych punktów.
Mimo to większość tych problemów nie zostanie zauważona przez casual gamera i Sigma to nadal świetna gra.
zanonimizowany251643 Legend
Aaa chodzi Ci o to że łatwiejsza - a to prawda.
KeiZ Pretorianin

Jeśli dany czapter da się przejść uzyskując ogromną ilość punktów dzięki wykorzystaniu błędu gry, który występuje raz na sto podejść to znika zdrowa rywalizacja. Po co masterować dany moment gry jeśli ktoś może przejść go "na lewo" z lepszym wynikiem, zbytnio się nie męcząc. Już w NGB występowały takie momenty, Sigma powiela stare i dodaje coś od siebie.
O ile Story mode jest w większości sporo latwiejszy (początek MN jest jednak cięższy niż w Blacku ponieważ mamy do dyspozycji jedynie Dragon sword), to Mission mode nie ustępuje temu samemu z NGB.