Ninja Gaiden 2 w produkcji - zobacz pierwsze obrazki!

Potwierdziły się doniesienia południowokoreańskiego serwisu Gamespot o pracach nad grą Ninja Gaiden 2, prowadzonych przez studio Team Ninja. Na kilka dni przed rozpoczęciem targów Tokyo Game Show, koncern Microsoft Game Studios ujawnił pierwsze obrazki prezentujące nowy produkt w akcji.

Krystian Smoszna

Potwierdziły się doniesienia południowokoreańskiego serwisu Gamespot o pracach nad grą Ninja Gaiden 2, prowadzonych przez studio Team Ninja. Na kilka dni przed rozpoczęciem targów Tokyo Game Show, koncern Microsoft Game Studios ujawnił pierwsze obrazki prezentujące nowy produkt w akcji.

Zdjęcia pojawiły się na oficjalnej stronie poświęconej konsoli Xbox i bardzo szybko zostały stamtąd usunięte. Podejrzewamy, że koncern Microsoft Game Studios niechcący zaprezentował poniższe zdjęcia i chciał jak najszybciej naprawić swój błąd. Nic to jednak nie dało – internauci byli znacznie szybsi.

Poniżej znajdziecie pięć obrazków. Reszta dostępna jest na forum NeoGAF.

Ninja Gaiden 2 w produkcji - zobacz pierwsze obrazki! - ilustracja #1
Ninja Gaiden 2 w produkcji - zobacz pierwsze obrazki! - ilustracja #2
Ninja Gaiden 2 w produkcji - zobacz pierwsze obrazki! - ilustracja #3
Ninja Gaiden 2 w produkcji - zobacz pierwsze obrazki! - ilustracja #4
Ninja Gaiden 2 w produkcji - zobacz pierwsze obrazki! - ilustracja #5
Ninja Gaiden II

Ninja Gaiden II

Xbox
po premierze

Data wydania: 3 czerwca 2008

Informacje o Grze
9.2

GRYOnline

8.1

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2007-10-30
12:04

KeiZ Pretorianin

KeiZ

Większa ilość znacznie inteligentniejszych przeciwników na ekranie, dodatkowo gra wygląda na szybszą i trudniejszą.
Nie oczekiwałbym jakiegoś wielkiego skoku technologicznego miedzy dwoma tytułami, których premiery nie są aż tak znacząco oddalone. Zresztą to nie dzięki grafice NG podniosła standardy i osiągnęła status gry kultowej, mimo, że była jednym z najładniejszych tytułów na Xboxa pierwszego.
Sigma nie dorównała poprzedniczce jeśli chodzi o gameplay, mam nadzieje, że kontynuacja nie powieli nacisku na wizualia pozostawiając luki widoczne tylko dla wyjadaczy. Myślę, że Itagaki nie pokazał jeszcze wszystkich kart, ale grafika na obecnym poziomie bez spadków framerate'u byłaby wg mnie zadowalająca jeśli twórcy skoncentrowaliby się na rozgrywce, bo to ona jest siłą serii.

Komentarz: KeiZ
2007-10-30
12:10

zanonimizowany251643 Legend

Sigma nie dorównała poprzedniczce jeśli chodzi o gameplay

???? Przecież to to samo co NG Black tylko więcej i ładniej...

Komentarz: zanonimizowany251643
2007-10-30
12:39

KeiZ Pretorianin

KeiZ

Mimo sporej ilości zmian na lepsze przez niektóre "ulepszenia" gra nie jest już tak wyważona do grania na punkty jak NGB. Respawn potworów dający wielkie ilości esencji we wczesnych chapterach jeśli się troche pofarmi, więcej sklepów i save pointów, słabsze AI potwórów (taki klon Ryu rozkłada się mashując jedno combo), masa glitchy dających możliwość trzepania łatwych punktów.
Mimo to większość tych problemów nie zostanie zauważona przez casual gamera i Sigma to nadal świetna gra.

Komentarz: KeiZ
2007-10-30
12:43

zanonimizowany251643 Legend

Aaa chodzi Ci o to że łatwiejsza - a to prawda.

Komentarz: zanonimizowany251643
2007-10-30
13:34

KeiZ Pretorianin

KeiZ

Jeśli dany czapter da się przejść uzyskując ogromną ilość punktów dzięki wykorzystaniu błędu gry, który występuje raz na sto podejść to znika zdrowa rywalizacja. Po co masterować dany moment gry jeśli ktoś może przejść go "na lewo" z lepszym wynikiem, zbytnio się nie męcząc. Już w NGB występowały takie momenty, Sigma powiela stare i dodaje coś od siebie.
O ile Story mode jest w większości sporo latwiejszy (początek MN jest jednak cięższy niż w Blacku ponieważ mamy do dyspozycji jedynie Dragon sword), to Mission mode nie ustępuje temu samemu z NGB.

Komentarz: KeiZ

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl