Niedawno informowaliśmy Was, że nowa gra akcji ekipy Artificial Studios znalazła swego wydawcę, firmę SouthPeak Interactive. Tuż po podpisaniu umowy pomiędzy obiema korporacjami jako termin premiery Monster Madness podano drugą połowę tego roku.
Marek Grochowski
Niedawno informowaliśmy Was, że nowa gra akcji ekipy Artificial Studios znalazła swego wydawcę, firmę SouthPeak Interactive. Tuż po podpisaniu umowy pomiędzy obiema korporacjami jako termin premiery Monster Madness podano drugą połowę tego roku.

Plany musiały się najwidoczniej zmienić, bo wczoraj zdecydowano, że shooter trafi na rynek dopiero w lutym 2007. Nie podano uzasadnienia dla tego posunięcia. Możemy co najwyżej domyślać się, że opóźnienie ma związek z przedłużającymi się pracami nad tytułem, który dostępny będzie od razu w trzech wersjach – na PC, PS3 i X360.

Monster Madness zapowiadane jest jako gra z gatunku strzelanin, aczkolwiek dość nietypowa. Będzie to bowiem jeden z nielicznych reprezentantów tego rodzaju, w którym akcję obejrzymy z góry. Produkt zaoferuje nam wysokiej jakości grafikę, zapewnianą przez autorski silnik Reality (obecnie własność Epic Games) oraz fizykę, za przetwarzanie której odpowiedzialny będzie chip PhysX, dostarczony przez firmę Ageia.
Więcej:Twórcy wybitnego RPG akcji tworzą nową grę. Powstaje ona obok kontynuacji Lies of P
Monster Madness: Battle For Suburbia
Data wydania: 29 maja 2007
Gracze
0