LotR: Battle for Middle Earth dostanie kolejny patch

Zainteresowanie strategią czasu rzeczywistego pt. Bitwa o Śródziemie nie słabnie, podobnie jak nie słabną starania programistów firmy Electronic Arts w ulepszaniu tejże produkcji. Nie tak dawno ukazał się przecież pierwszy patch do gry (patrz ten link), w przygotowaniu znajduje się już zaś kolejna poprawka systemowa, tym razem oznaczona numerem v1.02.

Krzysztof Bartnik

Zainteresowanie strategią czasu rzeczywistego pt. Bitwa o Śródziemie nie słabnie, podobnie jak nie słabną starania programistów firmy Electronic Arts w ulepszaniu tejże produkcji. Nie tak dawno ukazał się przecież pierwszy patch do gry (patrz ten link), w przygotowaniu znajduje się już zaś kolejna poprawka systemowa, tym razem oznaczona numerem v1.02.

Oprócz usprawnienia strony technicznej gry (kod źródłowy, oprawa audio-wizualna, usunięcie wykrytych błędów), nowy patch jeszcze bardziej wgłębi się w niuanse związane ze zbalansowaniem rozgrywki, o co tak usilnie prosili producenta fani The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth.

Wśród zmian, jakie zaplanowano na chwilę obecną można wymienić:

  • „Istari Light” Gandalfa nie będzie już od razu zabijał Nazgula czy Witch-kinga, tylko pozostawi ich na granicy śmierci.
  • Osłabiona zostanie zbroja piechurów Isengardu - będą otrzymywali podwójne obrażenia będąc w ciężkiej zbroi.
  • Czas samoczynnego leczenia się jednostek ma być wydłużony.
  • Odbudowanie wież w Gondorze czy Rohanie zajmie dwa razy więcej czasu, niż dotychczas.
  • Nazgule będą ogólnie szybsze, zwłaszcza podczas atakowania.

Kolejne modyfikacje poznamy najpewniej tuż przed, lub dopiero w samym momencie premiery patcha v1.02. Nie ujawniono jednak, kiedy ta nastąpi.

Po więcej informacji odnośnie Bitwy o Śródziemie odsyłam do Encyklopedii GRY-OnLine.

The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie

The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth

PC
po premierze

Data wydania: 6 grudnia 2004

Informacje o Grze
8.4

GRYOnline

8.6

Gracze

OCEŃ
Oceny
  • EA / Electronic Arts
  • PC
Podobało się?

0

Stany Zjednoczone pominięte podczas przyszłej dystrybucji Metal Gear Solid 4?

Następny
Stany Zjednoczone pominięte podczas przyszłej dystrybucji Metal Gear Solid 4?

Sukces dema Unreal Championship 2: The Liandri Conflict

Poprzedni
Sukces dema Unreal Championship 2: The Liandri Conflict

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
27
28

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl