Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 lutego 2007, 11:37

Krakowskie studio Nibris pracuje nad klonem Panga dla konsoli Nintendo DS

ROTR (Raid over the River) nie jest jedyną grą tworzoną z myślą o konsoli Nintendo DS, nad którą obecnie pracuje studio Nibris. Krakowianie opublikowali niedawno oficjalne oświadczenie prasowe, w którym zapowiedzieli zupełnie nowy program, zatytułowany Double Bloob.

ROTR (Raid over the River) nie jest jedyną grą tworzoną z myślą o konsoli Nintendo DS, nad którą obecnie pracuje studio Nibris. Krakowianie opublikowali niedawno oficjalne oświadczenie prasowe, w którym zapowiedzieli zupełnie nowy program, zatytułowany Double Bloob.

Krakowskie studio Nibris pracuje nad klonem Panga dla konsoli Nintendo DS - ilustracja #1

Podobnie jak ROTR, także i Double Bloob nawiązuje do słynnego hitu sprzed lat – tym razem mowa o popularnej z automatów coin-op produkcji o nazwie Pang (opublikowanej przez firmę Mitchell w 1989 roku). Zabawa polegać będzie na rozbijaniu odbijających się po planszy kulek za pomocą harpuna. Trafieni przeciwnicy nie zginą od razu, ale podzielą się na mniejsze jednostki. Dopiero gdy uda nam się uderzyć w te ostatnie, Blooby na zawsze znikną z placu boju.

Krakowskie studio Nibris pracuje nad klonem Panga dla konsoli Nintendo DS - ilustracja #2

Choć pomysł do oryginalnych nie należy, autorzy pokusili się o drobne usprawnienia. Należą do nich zadania specjalne, które pojawiają się od czasu do czasu podczas zabawy, polegające na ukończeniu zmagań w wyznaczonym czasie, lub uzyskaniu określonej z góry liczby punktów. Krakowianie zaimplementowali w grze również nieznane w pierwowzorze bonusy, jak np. tarczę odpychającą kulki (odsuwającą na krótki czas groźbę utraty życia), czy też przyjacielskie Blooby, zdolne unicestwiać przeciwników.

Program zadebiutuje na rynku w trzecim kwartale bieżącego roku. W tekście znajdziecie pierwsze obrazki promujące nowy tytuł krakowskiego studia.

Krakowskie studio Nibris pracuje nad klonem Panga dla konsoli Nintendo DS - ilustracja #3
Krakowskie studio Nibris pracuje nad klonem Panga dla konsoli Nintendo DS - ilustracja #4

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej