Kontrowersje wokół oprawy graficznej Diablo III
Chociaż oprawa graficzna Diablo III prezentuje się bardzo dobrze, wielu fanom serii nie przypadła do gustu. W sieci możemy znaleźć nawet petycję skierowaną do Blizzarda z prośbą o zmiany w tym aspekcie. Głównymi zarzutami pod adresem trójki są kreskówkowa stylistyka środowiska i postaci, przypominająca raczej świat Warcrafta niż starsze części Diablo.
Dorota Drużko
Chociaż oprawa graficzna Diablo III prezentuje się bardzo dobrze, wielu fanom serii nie przypadła do gustu. W sieci możemy znaleźć nawet petycję skierowaną do Blizzarda z prośbą o zmiany w tym aspekcie. Głównymi zarzutami pod adresem trójki są kreskówkowa stylistyka środowiska i postaci, przypominająca raczej świat Warcrafta niż starsze części Diablo, kolorowe, pełne roślin lasy, oraz zbyt duże, nierealistyczne elementy uzbrojenia. Według ludzi, którzy petycję napisali w poprzednich odsłonach mieliśmy do czynienia z gotyckim klimatem i realistycznie przedstawianym światem. Poniżej kilka zmodyfikowanych przez fanów screenshotów pokazujących, w jakim kierunku powinna pójść ekipa Blizzarda:
Cóż, o gustach się nie dyskutuje, prawdą jest, że istotnie stylistyka odbiega od pierwszej i drugiej części, jednak z drugiej strony osoby te nie są całkiem obiektywne. Przesadą jest zwłaszcza uznawanie oprawy tamtych gier za zupełnie realistyczną. Również jeśli chodzi o ciężki gotycki klimat, to o ile w przypadku jedynki można się z tym zupełnie zgodzić, to chociażby o drugim akcie w Diablo II powiedzieć tego nie można.
Ci, którym jednak wygląd Diablo III także nie przypadł do gustu mogą podpisać omawianą petycję.
Więcej:WoW zmienia się na zawsze. Midnight bez dodatku WeakAuras

GRYOnline
Gracze
Komentarze czytelników
Szaku Generał

Tu chodzi o różnorodność lokacji, że wchodząc do miasta, a do jego kanałów czujesz inny powiew. Inna przestrzeń. Tak jak w Diablo 2 Lut Gholen ;p.
Chudy The Barbarian Legend

Co do tych kulek zdrowia - takie coś było już w Lionheart - Legacy of The Crusader. Zawsze dookoła było dużo duchów (tam tak się te kulki nazywały ;p) many i jak miało się czary to można było się podleczyć przed walką. Ale już w trakcie walki było o wiele trudniej, czary leczące są bardzo słabe (a przynajmniej dla woja, który musi bardziej pakować w walkę bronią i uniki), a kulek wokół nie ma, zostają tylko potiony, które są bardzo trudne dostępne, bo sprzedawcy wolno się "odnawiają". Więc uważam to w Diablo za głupi pomysł, próbują na siłę zmienić coś co się sprawdzało przez tyle lat w hack'n'slash'ach. Może chcą, żeby nie zarzucano im wtórności ? :P
zanonimizowany553631 Konsul
te pierwsze screeny wyglądaja jak z titan questa , kolory , ostrość itp. te drugie mroczniejsze o wiele bardzie pasują do diablo chociaz nie wyglada to juz tak łanie. Ja bym jedna został przy ty mroczniejszych
zanonimizowany560752 Generał
obejrzałem jeszcze raz od początku do końca gameplay, wcześniej widziałem tylko urywkami i powiem tak: jestem zachwycony, jest pięknie, niech robią co mają robić