Kontrowersje wokół oprawy graficznej Diablo III

Chociaż oprawa graficzna Diablo III prezentuje się bardzo dobrze, wielu fanom serii nie przypadła do gustu. W sieci możemy znaleźć nawet petycję skierowaną do Blizzarda z prośbą o zmiany w tym aspekcie. Głównymi zarzutami pod adresem trójki są kreskówkowa stylistyka środowiska i postaci, przypominająca raczej świat Warcrafta niż starsze części Diablo.

Dorota Drużko

Chociaż oprawa graficzna Diablo III prezentuje się bardzo dobrze, wielu fanom serii nie przypadła do gustu. W sieci możemy znaleźć nawet petycję skierowaną do Blizzarda z prośbą o zmiany w tym aspekcie. Głównymi zarzutami pod adresem trójki są kreskówkowa stylistyka środowiska i postaci, przypominająca raczej świat Warcrafta niż starsze części Diablo, kolorowe, pełne roślin lasy, oraz zbyt duże, nierealistyczne elementy uzbrojenia. Według ludzi, którzy petycję napisali w poprzednich odsłonach mieliśmy do czynienia z gotyckim klimatem i realistycznie przedstawianym światem. Poniżej kilka zmodyfikowanych przez fanów screenshotów pokazujących, w jakim kierunku powinna pójść ekipa Blizzarda:

Kontrowersje wokół oprawy graficznej Diablo III  - ilustracja #1
Kontrowersje wokół oprawy graficznej Diablo III  - ilustracja #2

Cóż, o gustach się nie dyskutuje, prawdą jest, że istotnie stylistyka odbiega od pierwszej i drugiej części, jednak z drugiej strony osoby te nie są całkiem obiektywne. Przesadą jest zwłaszcza uznawanie oprawy tamtych gier za zupełnie realistyczną. Również jeśli chodzi o ciężki gotycki klimat, to o ile w przypadku jedynki można się z tym zupełnie zgodzić, to chociażby o drugim akcie w Diablo II powiedzieć tego nie można.

Ci, którym jednak wygląd Diablo III także nie przypadł do gustu mogą podpisać omawianą petycję.

Diablo III

Diablo III

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 15 maja 2012

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

7.8

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2008-07-06
12:10

Szaku Generał

Szaku

Tu chodzi o różnorodność lokacji, że wchodząc do miasta, a do jego kanałów czujesz inny powiew. Inna przestrzeń. Tak jak w Diablo 2 Lut Gholen ;p.

Komentarz: Szaku
2008-07-06
12:41

Chudy The Barbarian Legend

Chudy The Barbarian

Co do tych kulek zdrowia - takie coś było już w Lionheart - Legacy of The Crusader. Zawsze dookoła było dużo duchów (tam tak się te kulki nazywały ;p) many i jak miało się czary to można było się podleczyć przed walką. Ale już w trakcie walki było o wiele trudniej, czary leczące są bardzo słabe (a przynajmniej dla woja, który musi bardziej pakować w walkę bronią i uniki), a kulek wokół nie ma, zostają tylko potiony, które są bardzo trudne dostępne, bo sprzedawcy wolno się "odnawiają". Więc uważam to w Diablo za głupi pomysł, próbują na siłę zmienić coś co się sprawdzało przez tyle lat w hack'n'slash'ach. Może chcą, żeby nie zarzucano im wtórności ? :P

Komentarz: Chudy The Barbarian
2008-07-06
13:09

zanonimizowany553631 Konsul

te pierwsze screeny wyglądaja jak z titan questa , kolory , ostrość itp. te drugie mroczniejsze o wiele bardzie pasują do diablo chociaz nie wyglada to juz tak łanie. Ja bym jedna został przy ty mroczniejszych

Komentarz: zanonimizowany553631
2008-07-06
13:12

r_ADM Legend

r_ADM

Super mroczny screen z diablo 2 :)

Komentarz: r_ADM
2008-07-06
13:41

zanonimizowany560752 Generał

obejrzałem jeszcze raz od początku do końca gameplay, wcześniej widziałem tylko urywkami i powiem tak: jestem zachwycony, jest pięknie, niech robią co mają robić

Komentarz: zanonimizowany560752

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl