Komiksowi weterani pracują przy Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects
Firma Marvel nie tylko użyczyła licencji na używanie wizerunków swoich flagowych, komiksowych superbohaterów w nadchodzącej bijatyce o nazwie Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects, ale także bardzo mocno angażuje się w proces tworzenia gry. Ostatnio, do zespołu developerskiego pracującego nad tą konsolową produkcją dołączyło dwóch znanych, komiksowych weteranów.
Krzysztof Bartnik
Firma Marvel nie tylko użyczyła licencji na używanie wizerunków swoich flagowych, komiksowych superbohaterów w nadchodzącej bijatyce o nazwie Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects, ale także bardzo mocno angażuje się w proces tworzenia gry. Ostatnio, do zespołu developerskiego pracującego nad tą konsolową produkcją dołączyło dwóch znanych, komiksowych weteranów.
Scenarzysta Mark Millar (Ultimate X-Men, The Ultimates, Ultimate Fantastic Four) zajmie się stworzeniem historii, jakie będzie można przeczytać w profilu danego superherosa, a także opracuje scenariusz do kampanii dla pojedynczego gracza. Z kolei rysownik Terry Dodson (X-Force, House of M i Knights Spider-Man) zajmie się pracami nad interfejsem oraz zaprojektuje wygląd poszczególnych postaci w wydaniu programu na przenośną konsolkę Sony PSP. Wspomniana dwójka dołączy do Jae Lee, który „dogląda” cały projekt od samego początku.
Rynkowy debiut Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects powinien nastąpić w październiku bieżącego roku. Gra dedykowana jest czterem platformom: PlayStation 2, Xbox, GameCube i PSP. Za jej produkcję odpowiada studio Nihilistic Software, wydawcą całości jest zaś korporacja Electronic Arts.



Więcej informacji o grze znajdziecie na łamach Encyklopedii GRY-OnLine.

Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects
Data wydania: 20 września 2005
Gracze