Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 lutego 2009, 13:42

autor: Maciej Śliwiński

Kolejne szczegóły na temat Dragon Age: Origins

W najnowszym numerze brytyjskiego pisma dla graczy PC Gamer ukazała się obszerna zapowiedź oczekiwanej przez wielu fanów cRPG gry Dragon Age: Origins. Z blisko ośmiostronicowego tekstu dowiadujemy się wielu ciekawych informacji dotyczących nowego dziecka BioWare.

W najnowszym numerze brytyjskiego pisma dla graczy PC Gamer ukazała się obszerna zapowiedź oczekiwanej przez wielu fanów cRPG gry Dragon Age: Origins. Z blisko ośmiostronicowego tekstu dowiadujemy się wielu ciekawych informacji dotyczących nowego dziecka BioWare.

Wizja programistów BioWare zakłada, że gracze muszą czuć więź z prowadzoną przez siebie postacią. Dlatego też w Dragon Age: Origins , zanim zaczniemy realizować główne zadania scenariusza, spędzimy sporo czasu na pobocznych questach, które pozwolą nam zapoznać się z wybraną przez nas postacią oraz światem gry. Dodatkowo, wybór rasy jaką będziemy grać zdecyduje o zupełnie innym początku przygody. Przygotowano sześć głównych ras, a więc oznacza to, że Dragon Age: Origins będziemy mogli zaczynać aż sześciokrotnie, za każdym razem licząc na zupełnie inne wydarzenia, zadania czy fabułę.

Powalająca ma być również rozbudowana fabuła oraz interakcja z otaczającym nas światem. Twórcy gry zapowiedzieli, że w Dragon Age: Origins umieszczono największą liczbę dialogów w historii gier przygotowanych przez BioWare. Informacja ta robi wrażenie, biorąc pod uwagę, że studio to odpowiedzialne było za takie rewelacyjne tytuły jak Baldur's Gate czy Star Wars: Knights of the Old Republic.

Bardzo ciekawie prezentować powinien się również system walki. Dostępne w grze czary będzie można łączyć w combosy, sterowanie ma być podobne do tego znanego z World of Warcraft, jednak podczas potyczek będzie je można zmieniać na izometryczny rzut podobny do tego w jakim rozgrywało się bitwy w Baldur's Gate.

Zresztą do samego Baldur's Gate nawiązują twórcy gry: „Chcemy aby gracz czuł się jak osoba dyrygująca całą bitwą, a nie jednym mieczem i tarczą przeciwko wrogom. To z całą pewnością powrót do doświadczeń z Baldur's Gate ” – mówi Marc Laidlaw z BioWare.

Na graczy będą czekać również inne niespodzianki, w tym też złożony system moralności. Członkowie naszej drużyny będą mogli nas zdradzić dla innych wartości, wszystkie nasze decyzje będą miały wpływ zarówno na naszą postać jak i jej towarzyszy. Sytuacje w których nasz łucznik odejdzie z drużyny bo nie spodoba mu się decyzja gracza, mają być na porządku dziennym.

Chcieliśmy zrobić historię pełną moralnych dylematów. Damy graczom wiele możliwości wymagających myślenia nad naturalnymi konsekwencjami swoich czynów ”. – zapowiada autor scenariusza do gry David Gaider.

Poruszono też temat dodatków do gry, popularnych ostatnio DLC. Zapewniono że będą to znaczące rozszerzenia, w tym między innymi nowe zadania dla prowadzonej przez nas postaci, kolejne obszary do eksploracji i wiele innych.

Dragon Age: Origins zapowiedziane jest na marzec tego roku. W Polsce dystrybucją tego rewelacyjnie zapowiadającego się tytułu zajmie się Electronic Arts Polska. Więcej na temat gry przeczytanie w naszej encyklopedii.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.

Dragon Age: Początek

Dragon Age: Początek