„Kieszonkowe potwory” łapią (prawie) wszystkich!

Pierwsze gry wirtualne z serii Pokemon zadebiutowały w drugiej połowie lat dziewięćdziesiątych XX wieku na przenośnej platformie GameBoy. Dwie najnowsze odsłony rzeczonego cyklu, noszące podtytuły Ruby i Sapphire, zostały zadedykowane kieszonkowej konsoli GameBoy Advance i od niewiele ponad tygodnia osiągalne są w Europie. Klienci rodem ze Starego Kontynentu zdążyli nabyć już więcej niż pół miliona egzemplarzy wspomnianych programów.

Radosław Grabowski

Pierwsze gry wirtualne z serii Pokemon zadebiutowały w drugiej połowie lat dziewięćdziesiątych XX wieku na przenośnej platformie GameBoy. Dwie najnowsze odsłony rzeczonego cyklu, noszące podtytuły Ruby i Sapphire, zostały zadedykowane kieszonkowej konsoli GameBoy Advance i od niewiele ponad tygodnia osiągalne są w Europie. Klienci rodem ze Starego Kontynentu zdążyli nabyć już więcej niż pół miliona egzemplarzy wspomnianych programów.

Korporacja Nintendo odnotowała przy okazji blisko pięćdziesięcioprocentowy wzrost sprzedaży systemu GBA. Tym samym powtórzył się scenariusz, który obowiązywał wcześniej w przypadku rynku japońskiego i północnoamerykańskiego.

Przypomnijmy, że dotychczas we wszystkich zakątkach globu ziemskiego nabywców znalazło około 110 milionów rozmaitych gier spod znaku Pokemon, a wygenerowany przez nie przychód sięga 15 miliardów USD.

Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl