Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release Cenega Press Release 24 lipca 2003, 16:51

Jak rozpętałem II wojnę światową - nagrania zakończone

(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)

Wszystkich graczy z niecierpliwością czekających na premierę gry Jak rozpętałem II wojnę światową: Nieznane przygody Franka Dolasa, z przyjemnością informujemy, że nagrania ścieżki dźwiękowej z udziałem niezapomnianego strzelca Dolasa - Mariana Kociniaka zostały zakończone. Wspaniały aktor jeszcze raz wcielił się w postać wojennego pechowca, a wszystko po to, aby atmosfera gry była jak najwierniejsza oryginałowi. Pierwsze sample z nagrań można pobrać już dziś z naszych serwerów.

Jak rozpętałem II wojnę światową to komputerowa gra RPG, której akcja rozgrywa się w czasie drugiej wojny światowej. Każdy znajdzie tutaj wiele przygód, humoru, walk oraz motywów z filmu o tym samym tytule (zarówno w dialogach, animacjach, zadaniach i napotykanych postaciach). Gracz rozpoczyna wyprawę w chwili, gdy nasz statek zostaje zatopiony przez niemiecką łódź podwodną. Cały ładunek przemycanych do okupowanej Norwegii ziemniaków idzie na dno, a rozbitek zostaje zabrany na pokład U-Boota. Już wkrótce okazuje się, że niemiecka wyprawa jest związana z sekretnym odkryciem w Afryce, nową cudowną bronią, antycznymi artefaktami, wielbłądem Leonem i... kabaczkami.

Charakterystyczne cechy:

  • Pełna, polska wersja językowa.
  • Okazyjna cena - 79,90 złotych.
  • Oficjalna licencja filmu "Jak rozpętałem II wojnę światową".
  • Dynamiczne walki i efekty specjalne.
  • Ciekawa fabuła i inteligentny humor wzorowany na Allo Allo i Monty Pythonie
  • Wierność realiom historycznym - mundury i broń odwzorowane z największą dokładnością.
  • Dopracowana, dwuwymiarowa grafika w rzucie izometrycznym.
  • Zaawansowana sztuczna inteligencja NPC
  • Ponad 40 rodzajów przeciwników, używających różnej broni.
  • 50 postaci do spotkania na swej drodze.
  • Trzy główne klasy bohatera i siedem podklas. W sumie aż 50 zdolności do wyuczenia.
  • Dopracowany system wydawania rozkazów postaciom i możliwość stosowania przemyślanych zagrywek taktycznych (aktywna pauza).
  • Ponad 50 rodzajów broni.
  • Ponad 60 rodzajów ubrań i sprzętu, który wpływa na statystyki bohatera.
  • Unikalny system prefiksów i postfiksów pozwala na zmianę charakterystyk przedmiotów.