Humble Freedom Bundle - megapaczka gier za 120 zł, w tym The Witness i Stardew Valley
Rozpoczęto kolejną akcję Humble Bundle, w której tym razem do zgarnięcia jest kilkadziesiąt produkcji, w tym The Witness, Stardew Valley, Subnautica, Day of the Tentacle Remastered i sporo innych.
Kamil Zwijacz
Humble Bundle przygotowało nową, specjalną paczkę gier, która dostępna będzie tylko przez tydzień (do godziny 20:00 w poniedziałek 20 lutego). W odróżnieniu od klasycznych zestawów, w tym przypadku minimalną kwotą wpłaty jest aż 30 dolarów (około 121 zł). W zamian otrzymuje się jednak konkretny pakiet, w którym znalazło się kilka naprawdę interesujących tytułów. Mowa np. o grze logicznej The Witness od twórcy słynnego Braida, rolniczym RPG Stardew Valley czy też Song of the Deep od ekipy Insomniac Games (twórcy m.in. Sunset Overdrive). Cała zgromadzona suma zostanie przeznaczona na organizacje charytatywne American Civil Liberties Union, International Rescue Committee oraz Doctors Without Borders/Médecins Sans Frontieres (MSF).

Gry dostępne w Humble Freedom Bundle:
- The Witness,
- Song of the Deep,
- Subnautica,
- Day of the Tentacle Remastered,
- Overgrowth,
- Nuclear Throne,
- Octodad: Dadliest Catch,
- Stardew Valley,
- Super Meat Boy,
- World of Goo,
- Mushroom 11,
- No Time to Explain Remastered,
- The Stanley Parable,
- Superbrothers: Sword & Sworcery EP,
- Super Hexagon,
- VVVVVV,
- Guacamelee! Super Turbo Championship Edition,
- The Swapper,
- Invisible, Inc.,
- Thirty Flights of Loving,
- Spirits,
- Human Resource Machine,
- ROCKETSROCKETSROCKETS,
- 2064: Read Only Memories,
- A Virus Named TOM,
- 7 Grand Steps: What Ancients Begat,
- Mini Metro,
- Retro Game Crunch,
- Tower of Guns,
- Waking Mars,
- Monster Loves You!,
- AI War: Fleet Command,
- Sproggiwood,
- Hot Tin Roof: The Cat That Wore A Fedora Deluxe,
- Secrets of Ratikon,
- Girls Like Robots,
- Ellipsis,
- Streamline,
- Ninja Pizza Girl,
- Robot Roller-Derby Disco Dodgeball,
- nieujawnione jeszcze projekty.
Komentarze czytelników
zanonimizowany1202555 Konsul
Prosty sposób na to jak sprzedać gry, których nikt kupować nie chce (mam na myśli te pozostałe, nieznane tytuły).
Paeo89 Legionista

Nie te, których nikt nie chce kupować, tylko te o których mało kto zapewne słyszał. O Husku przed premierą mało kto słyszał tak naprawdę, a jego obecność w Bundlu spowodowała, że masa osób o tej grze usłyszała - choć były to niekoniecznie pozytywne rzeczy. Właśnie tak się promuje swoje gry, jeśli nie ma się hajsu na rozbudowany marketing i wzbudzanie w ludziach hajpu.
Co nie zmienia naturalnie faktu, że część z tych gier to jest crap ;-)