Histwar™: Les Grognards w planie wydawniczym Nicolas Games
Firma Nicolas Games poinformowała, że jej planie znalazła się nie lada gratka dla wszystkich miłośników strategii: Histwar™: Les Grognards.
(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)
Firma Nicolas Games poinformowała, że jej planie znalazła się nie lada gratka dla wszystkich miłośników strategii: Histwar™: Les Grognards.
Histwar™: Les Grognards przedstawia widowiskowość, brutalność i geniusz ery napoleońskiej jak żadna inna gra komputerowa. Wyśmienity poziom SI, olbrzymie możliwości edycji i modyfikacji, wspaniałe odwzorowanie bitew w środowisku 3D oraz bogactwo wiedzy historycznej czynią z Histwar™: Les Grognards najdoskonalszą symulację wojen napoleońskich. Histwar™: Les Grognards to taktyczna i strategiczna gra wojenna, w której gracz wciela się w rolę dowódcy armii napoleońskiej z początku XIX wieku (1805-1814). Rozgrywkę można prowadzić samotnie, przeciwko komputerowemu przeciwnikowi, lub w trybie gry wieloosobowej w sieci lokalnej, albo przez Internet (TCP/IP) z 6 graczami podzielonymi na dwa obozy. Można także grać przez e-mail w 15 minutowych sekwencjach.
Tysiące żołnierzy (ponad 50 000 animowanych postaci przedstawiających do 500 000 ludzi), pogrupowanych w bataliony i indywidualnie kontrolowane pułki, brygady, dywizje i korpusy armii czekają na twoje rozkazy! Histwar™: Les Grognards umożliwia odtworzenie słynnych historycznych bitew miedzy armiami Francji, Rosji i Austrii, oraz wielu mniejszych krajów i państw-miast (Wurtemberga, Saksonia, Polska, Włochy, Neapol). Histwar™: Les Grognards odtwarza dziesięć wielkich bitew historii (Haslach, Austerlitz, Eylau, Friedland, Kampania Eckmul, Wagram, Borodino, Berezyna, Hanau, La Rothiere), w grze znalazł się także znakomity edytor do tworzenia nowych map, układu sił i doktryn jednostek, dzięki czemu możesz tworzyć własne jednostki, bitwy, a nawet mundury!
CECHY:
- Autentyczny styl walki z ery napoleońskiej 1805-1814.
- Niesamowite bitwy z udziałem 50 000 trójwymiarowych modeli przedstawiających ponad 500 000 piechurów, kawalerzystów i jednostki artylerii!
- Tryb jednego gracza oraz tryb gry wieloosobowej dla maksymalnie 6 graczy.
- Modele gry wieloosobowej prze Internet, LAN i e-mail.
- Zróżnicowana prędkość gry, od czasu rzeczywistego 1 minuta = 1 minucie, po czas przyspieszony 10x, gdzie 6 sekund czasu gry = 1 minucie czasu symulowanego. Gra przez email rozgrywana jest w 15 minutowych turach.
- Efekty otoczenia takie jak deszcz, mgła, śnieg i dym.
- Jednostki organizowane wiernie odwzorowane pułki, brygady, dywizje, korpusy i armie.
- Olbrzymi wachlarz jednostek, wśród nich: saperzy, harcownicy, grenadierzy, fizylierzy, strzelcy, straż imperialna, husarzy, kirasjerzy, dragoni, żandarmi, karabinierzy i lansjerzy.
- Różnorodne indywidualnie modelowane i animowane „osobistości” takie jak kapitanowie, majorzy, pułkownicy i sztandarowi.
- Zagraj jako jedna z 15 sił militarnych, między innymi Francja, Rosja, Austria, Wurtenmberga, Saksonia, Polska, Włochy i Neapol.
- Niezwykle dokładna Tabela Organizacji i Wyposażenia wszystkich znaczących sił.
- Ponad 1150 historycznych pułków, 4000 unikalnych dowódców i 550 wiernie odwzorowanych mundurów.
- 10 historycznych bitew, w tym: Haslach, Austerlitz, Eylau, Friedland, Kampania Eckmul, Wagram, Borodino, Berezyna, Hanau i Rothiere, oraz możliwość ich modyfikacji lub tworzenia zupełnie nowych bitew za pomocą edytora.
- Innowacyjny system SI, dostosowujący poziom trudności i wyzwania dowódców na polu bitwy z początku 19 wieku.
- 3 odrębne edytory gry (Mapy, Porządku bitwy i Doktryny) umożliwiają tworzenie własnych bitew lub modyfikowanie gotowych, tworzenie własnych armii i modyfikowanie określonych charakterystyk i zdolności dowolnej jednostki lub dowódcy.
- Tworzenie map o wymiarach 6 x 4,5 Km na 30 x 22,5 Km (ponad 660 kilometrów kwadratowych)
- Możliwość tworzenia i projektowania własnego umundurowania.
- Realistyczny model rozstrzygania starć i modelowania biorący pod uwagę takie czynniki jak orientacja i gęstość formacji jednostek, ich wyszkolenie, efektywność bojowa, zmęczenie i morale.
- Zaawansowany silnik morale biorący pod uwagę wiele czynników, w tym odległość od sojuszniczego dowódcy i jednostek, efekty pogodowe, poziom poniesionych strat i ogólne zmęczenie.