Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 lutego 2007, 12:50

autor: Artur Falkowski

Gra Two Worlds rozszerzona o tryb MMO

Kilka dni temu informowaliśmy was o tym, że prace nad Two Worlds, grą cRPG polskiego studia Raeality Pump potrwają dłużej niż pierwotnie planowano z powodu dopracowywania nowego trybu multiplayer. Wcześniej myślano o wdrożeniu systemu rozgrywki, w którym będzie mogło brać udział do ośmiu osób jednocześnie. Dłuższy czas przeznaczony na developing pozwoli na wprowadzenie systemu MMORPG.

Kilka dni temu informowaliśmy was o tym, że prace nad Two Worlds, grą cRPG polskiego studia Raeality Pump potrwają dłużej niż pierwotnie planowano z powodu dopracowywania nowego trybu multiplayer. Wcześniej myślano o wdrożeniu systemu rozgrywki, w którym będzie mogło brać udział do ośmiu osób jednocześnie. Dłuższy czas przeznaczony na developing pozwoli na wprowadzenie systemu MMORPG.

Gra Two Worlds rozszerzona o tryb MMO - ilustracja #1

Sama rozgrywka online przypominać będzie nieco tę znaną z serii Guild Wars. Gracze będą mogli zmagać się ze sobą na Arenie albo wspólnie wykonywać powierzone im misje. W trybie PvP (Gracz versus Gracz) nie zostanie wprowadzone rozróżnienie na mniej i bardziej zaawansowane postacie – wszystkie otrzymają ten sam status, a wygrana zależeć będzie wyłącznie od umiejętności grających.

Ci, którzy bardziej cenią sobie kooperację, będą mogli wspólnie ze znajomymi podejmować się wykonywania misji. Miejscem spotkań postaci będą miasta, w których pohandlujemy, zbierzemy grupę awanturników (składającą się maksymalnie z ośmiu osób), stworzymy własny klan bądź wstąpimy do już istniejącego. Misje, których wykonania podejmować się będą grupy graczy, dostosowane zostaną do poziomu doświadczenia, jaki prezentują wchodzące w ich skład postacie.

Gra Two Worlds rozszerzona o tryb MMO - ilustracja #2

W najbliższej przyszłości twórcy przedstawią listę ras i klas, do których będzie mogła przynależeć nasza postać. Wiadomo jednak, że poza tym podstawowym wyborem, otrzymamy możliwość zindywidualizowania bohatera poprzez rozbudowane opcje zmiany wyglądu.

Gra ukaże się na komputery PC oraz konsolę Xbox 360. Zainteresowanych tematem odsyłamy na łamy naszej encyklopedii. Zapraszamy również do zapoznania się z zapowiedzią autorstwa Shucka.