Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 czerwca 2006, 12:59

autor: Daniel Kazek

Gothic 3 - nowe szczegóły

W najnowszym, sierpniowym wydaniu niemieckiego magazynu Gamestar, pojawiły się kolejne informacje na temat trzeciej części popularnej sagi Gothic. Czasopismo trafiło już do rąk subskrybentów, a w sprzedaży detalicznej pojawi się za dwa dni.

W najnowszym, sierpniowym wydaniu niemieckiego magazynu Gamestar, pojawiły się kolejne informacje na temat trzeciej części popularnej sagi Gothic. Czasopismo trafiło już do rąk subskrybentów, a w sprzedaży detalicznej pojawi się za dwa dni.

Gothic 3 - nowe szczegóły - ilustracja #1

Na temat oczekiwanej od dawna produkcji, przygotowano ośmiostronicowy artykuł. A wszystko za sprawą wycieczki jaką urządzili sobie redaktorzy poczytnego periodyku do siedziby Piranha Bytes. Tam też próbowali się dowiedzieć czegoś nowego o grze.

Streszczenie z niemieckiego przekazu, który obiegł cały świat, znajdziecie poniżej. Nie da się ukryć, że ostatni podpunkt wydaje się być szczególnie interesujący:

  • Wypełnianie questów znacząco wpłynie na zdolności magiczne gracza;
  • Nowe czary uzyskamy odwiedzając ołtarze bogów;
  • Do rzucania zaklęć, wymagana będzie jedna wolna ręka;
  • W trakcie wędrówki znajdziemy wiele magicznych lasek oraz różdżek;
  • Magowie będą w stanie spowolnić czas, jednak odbije się to również i na ich szybkości;
  • Do poznania będzie 60-70 bonusów do postaci, plus dodatkowe zdolności;
  • Na jednym ze screenów widać unoszącego się w powietrzu skrzydlatego maga. Nie wiadomo, czy to efekt czaru, czy też umiejętności;
  • Jeden z bonusów postaci zwiększy skuteczność zbroi;
  • Do pięciu poznanych już wcześniej gildii (orkowie, zabójcy, rebelianci, koczownicy, łowcy orków) doszła kolejna - druidzi, znani wcześniej jako ludzie lasu;
  • W dalszym ciągu nie wiadomo dlaczego mordercy będą współpracować z orkami;
  • Podstaw nauczy nas opracowany w tym celu tutorial;
  • Będzie można zatrudnić najemnika lub znajomego z Gothica II i wyposażyć go w niezbędny rynsztunek;
  • W udostępnionych filmach, niewolnicy posługują się mieczami, gdyż nie została jeszcze zaimplementowana walka wręcz;
  • Obecnie trwa nagrywanie głosów spotykanych w grze postaci;
  • Program jest ukończony w 85 procentach.