Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, zakończyło się połączenie dwóch internetowych gigantów „growych”, tj. serwisów IGN.com oraz GameSpy.com. Nowo utworzona firma nosi nazwę IGN/GameSpy i nie zamierza doprowadzać do połączenia wspomnianych witryn w jedną całość - prezentują one trochę inny styl i poziom rozbudowania, dlatego najprawdopodobniej pozostaną w Sieci w niezmienionej postaci.
Krzysztof Bartnik
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, zakończyło się połączenie dwóch internetowych gigantów „growych”, tj. serwisów IGN.com oraz GameSpy.com. Nowo utworzona firma nosi nazwę IGN/GameSpy i nie zamierza doprowadzać do połączenia wspomnianych witryn w jedną całość - prezentują one trochę inny styl i poziom rozbudowania, dlatego najprawdopodobniej pozostaną w Sieci w niezmienionej postaci.
Jeżeli chodzi o zachodnie strony poświęcone grom komputerowych, IGN/GameSpy zdecydowanie wyprzedza swoją konkurencję. Odwiedzający witryny IGN/GameSpy to głównie mężczyźni w wieku 18-34 lat, co pozwala prowadzić różnorodne kampanie reklamowe (ich zainteresowania to: gry, muzyka, filmy, DVD, sport, etc.). W samym styczniu bieżącego roku, obydwie witryny zanotowały ponad miliard (!) unikatowych wejść, zaś jeżeli chodzi o inne liczby, to nowa korporacja może poszczycić się:
Więcej szczegółów w tej sprawie znajdziecie na łamach serwisu Yahoo.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google