Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 lutego 2005, 15:04

autor: Maciej Myrcha

EverQuest II się rozrasta

Całkiem niedawno mogliście przeczytać na łamach naszego serwisu informacje o planowanych uaktualnieniach i rozszerzeniach do najnowszego dziecka Sony w kategorii MMORPG, EverQuest II. Wszystko wskazuje na to, iż prezes Sony, John Smedley, wiedział, co mówi, a firma powoli zaczyna wcielać w życie swoje zapowiedzi. Właśnie opublikowano kolejne, darmowe uaktualnienie gry.

Całkiem niedawno mogliście przeczytać na łamach naszego serwisu informacje o planowanych uaktualnieniach i rozszerzeniach do najnowszego dziecka Sony w kategorii MMORPG, EverQuest II. Wszystko wskazuje na to, iż prezes Sony, John Smedley, wiedział, co mówi, a firma powoli zaczyna wcielać w życie swoje zapowiedzi. Właśnie opublikowano kolejne, darmowe uaktualnienie gry.

I tak po pierwsze, gracze znajdą w nim 8 nowych obszarów do eksploracji. Obszary te stanowić będą także doskonałą okazję do potyczek z nowymi, pomniejszymi bossami oraz zdobycia nowych bogactw czy wyposażenia. Pojawiły się także dziesiątki nowych zadań oraz setki bohaterów niezależnych występujących w całym świecie gry. Dla samotnych podróżników oraz małych grup poszukiwaczy przygód, przygotowano nowe przedmioty otrzymywane jako nagrody.

Pojawiło się także sporo innych nowości i uaktualnień, niektóre z nich przedstawiamy poniżej:

  1. W niebezpiecznych lokacjach pojawiły się przejścia, strzeżone przez różnych strażników. Dopiero po ich pokonaniu uzyskamy dostęp do skarbów. Przejścia te w większości wypadków mogą zostać sforsowane tylko w określonym czasie;
  2. Poprawiono działanie questu Kleron Osana;
  1. Poprawiono zachowanie Gawara;
  2. Zwiększono rozmiary centaura w Thundering Steppes, niektóre borsuki i wilki występujące w tamtym rejonie, również nieznacznie "urosły";
  3. Poprawiono wygląd wielu typów opancerzenia aby uwypuklić ich wizualne różnice;
  4. Poprawiono działanie Szybkiego Uderzenia;
  5. Zwiększono statystyki Bohaterów Niezależnych powyżej 29 poziomu.
  6. Poprawiono część efektów graficznych i dźwiękowych;
  7. Strefy handlowe Qeynos zyskały oprawę muzyczną.

Całość wprowadzonych zmian znajdziecie tutaj.