Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 września 2006, 10:35

Earache Extreme Metal Racing zalicza kolejne opóźnienie

Pierwotnie miała zadebiutować na rynku 7 lipca bieżącego roku, ale twórcom programu nie udało się ukończyć go w terminie. Później mówiło się o początku września, teraz o końcu października. Firmie Metro 3D, która odpowiada za wydanie gry Earache Extreme Metal Racing, po raz kolejny nie udało się opublikować jej na rynku.

Pierwotnie miała zadebiutować na rynku 7 lipca bieżącego roku, ale twórcom programu nie udało się ukończyć go w terminie. Później mówiło się o początku września, teraz o końcu października. Firmie Metro 3D,która odpowiada za wydanie gry Earache Extreme Metal Racing, po raz kolejny nie udało się opublikować jej na rynku.

Earache Extreme Metal Racing zalicza kolejne opóźnienie - ilustracja #1

Chociaż autorzy nie podają żadnego oficjalnego usprawiedliwienia, możemy śmiało przyjąć, iż głównym powodem opóźnienia są nieustanne prace nad programem. Firma Metro 3D poinformowała wczoraj, że zawarła porozumienie z koncernem Archos – znanym producentem sprzętu elektronicznego – na wykorzystanie w grze odtwarzacza MP3 o nazwie Archos 104. Dzięki takiemu rozwiązaniu, wszyscy użytkownicy programu będą mogli posłuchać podczas zabawy wybranej przez siebie muzyki. To ukłon w stronę tych graczy, którzy nie przepadają za metalową sieczką – a tej w produkcie studia Data Design Interactive nie zabraknie.

Earache Extreme Metal Racing zalicza kolejne opóźnienie - ilustracja #2

Earache Extreme Metal Racing to wyścigi samochodowe, przygotowane z myślą o PC oraz konsolach PlayStation 2 i PlayStation Portable (PSP). Patronat nad przedsięwzięciem objęła wytwórnia muzyczna Earache, która od kilkunastu lat zajmuje się wydawaniem i dystrybucją ekstremalnej muzyki metalowej. Tak naprawdę wyścig w Earache Extreme Metal Racing jest tylko dodatkiem do eksterminacji przeciwników za pomocą wymyślnych środków zagłady – głównie wszelkiego rodzaju kolców. Aby dojechać szczęśliwe do mety, musimy się wpierw pozbyć pozostałych uczestników zabawy, zwłaszcza, że Ci ostatni raczej nie zamierzają biernie przyglądać się naszym poczynaniom. Oczywiście w grze nie zabraknie solidnej porcji brutalnej muzyki. Soundtrack składa się m.in. z utworów grup Napalm Death, At the Gates, Cathedral, The Haunted, Hate Eternal, Cult of Luna, Beecher, Urkraft, Anata, Mistress, Severe Torture i Decapitated.

Gra zadebiutuje na rynku 27 października bieżącego roku.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej