Deskorolkowa symulacja od EA wyjdzie naprzeciw Tony'emu Hawkowi
Czyżby bestsellerowa seria deskorolkowych gier, firmowanych nazwiskiem Tony'ego Hawka, miała doczekać się wkrótce mocnego konkurenta? Tak przynajmniej można sądzić po lekturze artykułu, pochodzącego z najnowszego numeru amerykańskiego magazynu PSM (Independent PlayStation Magazine).
Radosław Grabowski
Czyżby bestsellerowa seria deskorolkowych gier, firmowanych nazwiskiem Tony'ego Hawka, miała doczekać się wkrótce mocnego konkurenta? Tak przynajmniej można sądzić po lekturze artykułu, pochodzącego z najnowszego numeru amerykańskiego magazynu PSM (Independent PlayStation Magazine).
Za wszystkim stoi korporacja Electronic Arts, przygotowująca właśnie grę o nazwie Skate. Redakcja PSM wspomina jedynie o wersji dla PlayStation 3, ale znając "Elektroników" możemy spodziewać się także edycji, przeznaczonych dla innych platform. Rynkowa premiera gotowego produktu powinna nastąpić w przyszłym roku.
Developerzy kładą silny nacisk na sprawę fizyki, aby zaoferować entuzjastom jazdy na deskorolce niesamowite wrażenia. W wirtualnej rzeczywistości znajdzie się miejsce dla około czternastu prawdziwych zawodników oraz postaci, stworzonych przez użytkowników. Ponadto pojawi się opcja nagrywania filmów, na których będzie można w efektowny sposób zaprezentować rozmaite ewolucje.
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
eJay Legend

Przeciez we wszystkich czesciach Tony'ego mozna bylo odblokowac opcje "realism". Dzieki niej triki w okolicach 5000 pkt. byly szczytem mozliwosci.
Moim zdaniem seria upadła wraz z 4 czescia, kiedy dochodzilo do naprawde przegietych zadan a i gra zatarcila gdzies klimat.
zanonimizowany670 Senator
Boroova - Bullshit. THPS byl grywalny do trójki. A to dlatego, ze trojka byla ogolnie przegieta i przekombinowana. Potem bylo co raz gorzej. Chce nareszcie pograc w gierke o desce gdzie bedzie chociaz troche realizmu. THP8 mi tego nie da.
Boroova Senator

Z ta fizyka, to nie wiem, czy jest sie z czego cieszyc. Przeciez Tony jest tak grywalny wlasnie dzieki tym 15 metrowym skokom i mulit-kombosom. Jesli ma byc to gra zrecznosciowa, to odrobina fantazji nie zaszkodzi. Natomiast realizm zabilby cala frajde z gry. Kazdy wie, ze grind wykonany w rzeczywistosci nie jest nawet w polowie tak efektowny jak w grze. Tyczy sie to wiekszosci trickow.
zanonimizowany388903 Konsul
Developerzy kładą silny nacisk na sprawę fizyki, aby zaoferować entuzjastom jazdy na deskorolce niesamowite wrażenia.
Może wreszcie nie będzie tak jak w serii gier TH, w której można skakać na piętnaście metrów w zwyż od zwykłej rampy i to bez żadnego wysiłku, przy czym można było zrobić nawet ponad sześć innych trików.