Moda na skradanki (gry akcji typu „stealth”) ciągle trwa. Już niedługo, do grona „mistrzów” gatunku, tj. Sama Fishera ze Splinter Cell oraz Snake'a z Metal Gear Solid, dołączy wysportowana i zmysłowa Anya Romanov. Jej przygody będą głównym tematem gry Stolen, która w marcu 2005 zadebiutuje na PC oraz konsole: PlayStation 2 i Xbox.
Krzysztof Bartnik
Moda na skradanki (gry akcji typu „stealth”) ciągle trwa. Już niedługo, do grona „mistrzów” gatunku, tj. Sama Fishera ze Splinter Cell oraz Snake'a z Metal Gear Solid, dołączy wysportowana i zmysłowa Anya Romanov. Jej przygody będą głównym tematem gry Stolen, która w marcu 2005 zadebiutuje na PC oraz konsole: PlayStation 2 i Xbox.

Główna bohaterka opisywanego tytułu to mistrzyni złodziejskiego fachu, który wykonuje zlecania wykradnięcia cennych przedmiotów z najpilniej strzeżonych lokacji. W sumie, do przejścia udostępnione zostaną cztery olbrzymie poziomy: muzeum, więzienie, siedzibę międzynarodowej korporacji oraz centrum satelitarne, położone w górach. Autorzy zapowiadają, że pokonanie pojedynczej lokacji zajmie nam przynajmniej 2,5 godziny, co przełoży się na dużą przyjemność płynącą z grania.

Rozgrywka zasadniczo ma polegać na ukrywaniu się w cieniu przed wzrokiem strażników czy zasięgiem kamer. Programiści z zespołu Blue 52 zaimplementują jednak mnóstwo ciekawostek, urozmaicających zmagania. Do dyspozycji dostaniemy sporo gadżetów: noktowizor, pociski z ładunkiem energetycznym (odwracają uwagę rywali), a także lokalizator ruchu (po trafieniu nim w kamerę ochrony, na mini-mapie widzimy plan całej lokacji i poruszających się wartowników).

Więcej informacji o Stolen znajdziecie na łamach Encyklopedii GRY-OnLine.
Gracze
0