Castlevania łamie zasadę limitu objętości na Xbox Live Arcade

Konami poinformowało ostatnio o bardzo ciekawym fakcie. Mianowicie przygotowywana przez firmę wersja gry Castlevania: Symphony of the Night, która będzie dostępna dla użytkowników konsol X360 w ramach systemu Xbox Live Arcade, ma złamać zasadę dotyczącą limitu objętości przyznawanego na takie gry przez Microsoft.

Artur Falkowski

Konami poinformowało ostatnio o bardzo ciekawym fakcie. Mianowicie przygotowywana przez firmę wersja gry Castlevania: Symphony of the Night, która będzie dostępna dla użytkowników konsol X360 w ramach systemu Xbox Live Arcade, ma złamać zasadę dotyczącą limitu objętości przyznawanego na takie gry przez Microsoft.

Castlevania łamie zasadę limitu objętości na Xbox Live Arcade - ilustracja #1

Przypominamy, że od początku funkcjonowania usługi twórcy gier mieli narzucony obowiązek zmieszczenia się w pięćdziesięciu megabajtach. „Dzięki utrzymywaniu niewielkich rozmiarów plików dla gier na XBLA, gracze mogą więcej z nich zmieścić na kartę pamięci i z łatwością przenieść je do znajomych. Ponadto mały rozmiar plików oznacza krótki czas ściągania, umożliwiając w ten sposób pobranie i rozpoczęcie gry w jakikolwiek z tytułów dostępnych na XBLA w jedną, dwie minuty” – powiedział Greg Canessa, menadżer Microsoftu zajmujący się usługą Xbox Live Arcade.

Według niego Konami początkowo zapewniało, że zmieści się w limicie. Jego przekroczenie jednak nie przeszkodzi grze znaleźć się wśród innych produkcji na XBLA. Canessa poinformował, że Microsoft nie rezygnuje z zasady 50 MB. Nie będzie jednak robił przeszkód dla gier przekraczających tę objętość, o ile zostanie udowodnione, że w ten sposób znacznie zwiększy się grywalność i końcowa jakość produktu.

Castlevania: Symhony of the Night jest jedną z najpopularniejszych gier wszechczasów. Z pewnością możecie spodziewać się w przyszłości równie wysokiej jakości produkcji, które trafią na Xbox Live Arcade” – podsumował Canessa.

Castlevania: Symphony of the Night

Castlevania: Symphony of the Night

PlayStation Xbox Mobile
po premierze

Data wydania: 20 marca 1997

Informacje o Grze
8.5

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Happy Feet sprzedaje się jak ciepłe bułeczki

Następny
Happy Feet sprzedaje się jak ciepłe bułeczki

Top 10 gier w US (12/01/07)

Poprzedni
Top 10 gier w US (12/01/07)

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl