Matrix Games podało do wiadomości, że zawarło umowę z korporacją Strategic Studies Group, na mocy której pierwsza z wymienionych firm stanie się wydawcą gry bitewnej o nazwie Battlefront, której premierę zaplanowano na tegoroczny sierpień.
Marek Grochowski
Matrix Games podało do wiadomości, że zawarło umowę z korporacją Strategic Studies Group, na mocy której pierwsza z wymienionych firm stanie się wydawcą gry bitewnej o nazwie Battlefront, której premierę zaplanowano na tegoroczny sierpień.

Akcja strategii dziać się będzie w niezwykle burzliwym okresie ubiegłego wieku – podczas II Wojny Światowej. Pod swoje kierownictwo dostaniemy kilka batalionów żołnierzy, a naszym zadaniem będzie zakończenie sukcesem takich operacji, jak bitwa o Saipan czy przedsięwzięcie o kryptonimie Market Garden. Twórcy obiecują, że nasz wpływ na poczynania żołnierzy znajdzie rzeczywiste odzwierciedlenie w przebiegu globalnego konfliktu.

Rozgrywka ma toczyć się turowo. Akcję obejrzymy w 2D, widząc na głównym planie szczegółową mapę świata. Interfejs, stworzony na podobieństwo gry Decisive Battles, pozwoli nam na swobodne przełączanie się pomiędzy oddziałami, a także na proste i intuicyjne planowanie bitew. Starcia z oponentami będziemy mogli rozwiązać na trzy sposoby – bezpośrednią walką, ostrzałem z odległości jednego kilometra lub z pomocą ataku artyleryjskiego.
Dzięki zaawansowanym algorytmom AI komputer odpowiednio zareaguje na nasze poczynania. Ponadto do naszej dyspozycji oddany zostanie edytor map i jednostek. Programiści zamierzają także zadbać o to, by ich produkt był zgodny z realiami historycznymi, dlatego na bieżąco konsultują się z weteranami II Wojny Światowej. O tym, jak prezentują się efekty ich prac, przekonamy się pod koniec wakacji.
Więcej:Nie wierzyłem, że słuchawki z otwartą konstrukcją mogą grać tak dobrze. Testujemy Soundcore AeroClip
0