Z niepotwierdzonych informacji ujawnionych przez zachodnie media elektroniczne (m.in. VG Chartz) wynika, że Warhawk – jedna z najbardziej oczekiwanych pozycji drugiej połowy bieżącego roku w przypadku konsoli PlayStation 3 – sprzedał się już w ponad 110,000 egzemplarzy. Ten niezły rezultat osiągnięty został tylko w pierwszym tygodniu sprzedaży gry w samych tylko Stanach Zjednoczonych.
Z niepotwierdzonych informacji ujawnionych przez zachodnie media elektroniczne (m.in. VG Chartz) wynika, że Warhawk – jedna z najbardziej oczekiwanych pozycji drugiej połowy bieżącego roku w przypadku konsoli PlayStation 3 – sprzedał się już w ponad 110,000 egzemplarzy. Ten niezły rezultat osiągnięty został w pierwszym tygodniu sprzedaży gry w samych tylko Stanach Zjednoczonych.
Z pewnością spory wpływ na sukces produkcji studia Incognito miały rozpoczęte pod koniec maja beta-testy gry, w których wzięła udział znaczna liczba użytkowników najnowszej stacjonarnej konsoli japońskiego koncernu Sony. Ponadto, zauważalny wpływ na decyzje klientów miały z pewnością noty wystawiane sieciowej strzelaninie przez zachodnie serwisy internetowe i magazyny poświęcone elektronicznej rozrywce (średnia not według GameRankings na poziomie 84%).
Więcej:Sony pokazało nowe tańsze PS5, które kupimy tylko w jednym kraju

Autor: Piotr Doroń
Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.