Autor systemu walki z Final Fantasy X pracuje także przy trzynastej odsłonie serii

Tetsuya Nomura, główny producent gry Final Fantasy XIII, zdradził w wywiadzie udzielonym japońskiemu magazynowi GeMaga kilka nowych informacji dotyczących wymienionej wyżej najnowszej odsłony najsłynniejszej serii z gatunku jRPG.

Piotr Doroń

Tetsuya Nomura, główny producent gry Final Fantasy XIII, zdradził w wywiadzie udzielonym japońskiemu magazynowi GeMaga kilka nowych informacji dotyczących wymienionej wyżej najnowszej odsłony najsłynniejszej serii z gatunku jRPG.

Jednym z najważniejszych aspektów każdej japońskiej RPG jest system walki, który powinien być na tyle rozbudowany i ciekawie rozwiązany, by nie zrazić do siebie graczy już na wstępie. W końcu to walki są tym elementem jRPG, w którym gracz spędza się najwięcej czasu. W FF XIII nie powinny pojawić się żadne problemy, gdyż głównym autorem systemu pojedynków jest Toshiro Tsuchida, osoba, która opracowała tenże element w przypadku Final Fantasy X. Warto również zauważyć, że Tsuchida jest także współautorem serii Front Mission, będącej jedną z najlepszych turowych RPG w historii tego gatunku.

Nomura ujawnił także kilka faktów związanych z tajemniczą postacią Mister 33 cm – nieznanego dotąd bohatera, zaprezentowanego po raz pierwszy w trakcie tokijskiej imprezy Jump Fest 2007. Okazuje się, że jego imię jest jednocześnie kodem, korespondującym poniekąd z... rozmiarem jego buta. Będzie on ponadto dysponował bardzo efektownym stylem walki. W dalszym ciągu nie wiadomo niestety czy będzie naszym sprzymierzeńcem, czy też może wrogiem. Więcej informacji na temat FF XIII zostanie ujawnionych już niebawem. Tymczasem polecamy Waszej uwadze fakty zgromadzone w naszej Encyklopedii.

Final Fantasy XIII

Final Fantasy XIII

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 17 grudnia 2009

Informacje o Grze
7.5

GRYOnline

7.8

Gracze

7.5

Steam

OCEŃ
Oceny
  • Square Enix
  • PS3
Podobało się?

0

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Konami odcina się od trybu online w Metal Gear Solid 3: Subsistence

Następny
Konami odcina się od trybu online w Metal Gear Solid 3: Subsistence

Dla zamawiających przedpremierowo grę GRAW2 dodatkowa broń w prezencie

Poprzedni
Dla zamawiających przedpremierowo grę GRAW2 dodatkowa broń w prezencie

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl