Z informacji podanych przez rzecznika firmy Electronic Arts wynika, że Army of Two, jedna z bardziej oczekiwanych gier pierwszej połowy bieżącego roku, została wyposażona w blokadę regionalną, uniemożliwiającą rozgrywki sieciowe pomiędzy Amerykanami a Europejczykami.
Z informacji podanych przez rzecznika firmy Electronic Arts wynika, że Army of Two, jedna z bardziej oczekiwanych gier pierwszej połowy bieżącego roku, została wyposażona w blokadę regionalną, uniemożliwiającą rozgrywki sieciowe pomiędzy Amerykanami a Europejczykami.
W oświadczeniu czytamy, że powyższa decyzja została podjęta, by móc zapewnić graczom jak najlepsze doznania płynące z zabawy w trybie kooperacji. „Army of Two to jedna z pierwszych strzelanin nowej generacji, której tryb rozgrywki sieciowej [dokładnie rzecz ujmując – zabawa w kooperację] pomija fakt łączenia się z serwerem, otwierając bezpośrednie połączenie pomiędzy dwoma użytkownikami konsoli ”, czytamy w oficjalnym komentarzu do sprawy.
Podstawowych informacji na temat Army of Two dostarczy Wam nasza Encyklopedia.
Więcej:EA pęka z dumy. Battlefield 6 dominuje i nazywa grę „najlepiej sprzedającą się strzelanką tego roku”

Autor: Piotr Doroń
Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.