Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 lutego 2006, 14:55

Age of Mourning zadebiutuje na rynku najpóźniej za pół roku

Pod koniec ubiegłego roku w Internecie pojawiła się wieść mówiąca o tym, że produkcja gry o nazwie Age of Mourning będzie kontynuowana. Autorzy borykali się z rozmaitymi problemami (głównie natury finansowej), ale w końcu udało się pozyskać inwestora, który zobowiązał się pomóc w wydaniu programu na rynku.

Pod koniec ubiegłego roku w Internecie pojawiła się wieść mówiąca o tym, że produkcja gry o nazwie Age of Mourning będzie kontynuowana. Autorzy borykali się z rozmaitymi problemami (głównie natury finansowej), ale w końcu udało się pozyskać inwestora, który zobowiązał się pomóc w wydaniu programu na rynku.

W opublikowanym ostatnio oświadczeniu Coltona Burgessa (osoby dowodzącej projektem) możemy przeczytać, że prace nad Age of Mourning zostaną ukończone w ciągu najbliższych sześciu miesięcy i wówczas program pojawi się w sklepach. W kwietniu mają ruszyć zamknięte beta-testy, dzięki którym dokonane zostaną ostatnie poprawki.

Age of Mourning zadebiutuje na rynku najpóźniej za pół roku - ilustracja #1

Age of Mourning to produkt z gatunku MMORPG, w którym sześć rywalizujących pomiędzy sobą frakcji, spróbuje podbić fantastyczną krainę o nazwie Krel. Do dyspozycji graczy oddana zostanie możliwość wyboru jednej z sześciu ras (Humans, Elves, Orcs, Avians, Dwarves, Trolls), każda z nich składa się dodatkowo z kilku tzw. podklas. Użytkownicy mogą w każdej chwili wybrać dowolną, interesującą go umiejętność wybranej klasy i zacząć ją rozwijać, jednak w przypadku gdyby przez długi czas zaprzestał kształcenia się w danej zdolności, związane z nią współczynniki zaczną się obniżać. Aby móc stosować odpowiednie czary, trzeba postarać się o dostatecznie wysokie zdolności we władaniu magią, podobnie aby móc używać potężnych broni trzeba na przykład wykazać się odpowiednio wysoką siłą. Gracz nie jest ograniczony do podążania wyłącznie ścieżką magii lub ścieżką wojownika, może tak ukształtować swą postać, iż będzie ona swego rodzaju hybrydą posiadającą cechy obu tych jakże odmiennych klas...

Age of Mourning zadebiutuje na rynku najpóźniej za pół roku - ilustracja #2

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat Age of Mourning, skorzystaj z materiałów udostępnionych na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej