20th Century Fox zawiera umowę licencyjną z Microsoftem na markę Halo

Zgodnie z informacjami podanymi przez magazyn Hollywood Reporter oddział koncernu 20th Century Fox zajmujący się licencjami ogłosił podjęcie współpracy z Microsoftem w zakresie rozwoju marki Halo. Umowa obejmie dużą ilość różnego rodzaju produktów. Dla 20th Century Fox Licensing and Merchandising strategiczne partnerstwo z Microsoftem jest częścią strategii, polegającej na wyjściu z nowymi produktami dla docelowej grupy klientów, którą stanowią mężczyźni w wieku 17-34 lat.

Michał Markocki

Komentarze

Zgodnie z informacjami podanymi przez magazyn Hollywood Reporter oddział koncernu 20th Century Fox zajmujący się licencjami ogłosił podjęcie współpracy z Microsoftem w zakresie rozwoju marki Halo. Umowa obejmie dużą ilość różnego rodzaju produktów. Dla 20th Century Fox Licensing and Merchandising strategiczne partnerstwo z Microsoftem jest częścią strategii, polegającej na wyjściu z nowymi produktami dla docelowej grupy klientów, którą stanowią mężczyźni w wieku 17-34 lat.

20th Century Fox zawiera umowę licencyjną z Microsoftem na markę Halo - ilustracja #1

 

Elie Dekel, dyrektor 20th Century Fox Licensing and Merchandising tłumaczy, że ze względu na powszechną rozpoznawalność marka Halo będzie cennym nabytkiem w ofercie firmy. Trudno się z tym nie zgodzić: do tej pory sprzedano na świecie 14,5 mln kopii gier z tej serii o łącznej wartości ponad 700 mln dolarów. Gra dorobiła się rzeszy zagorzałych fanów, a to w biznesie bardzo się liczy. Mówiąc krótko koncern medialny będzie się starał zarobić na miłośnikach Halo wciskając im jakieś produkty nawiązujące do jednego z najpopularniejszych wśród gier wideo tytułu.

20th Century Fox zawiera umowę licencyjną z Microsoftem na markę Halo - ilustracja #2

 

Ale najzabawniejsze w całej sprawie jest co innego. Otóż ludzie z 20th Century Fox wygłaszają pochwały pod adresem marki Halo, a przecież pod koniec ubiegłego roku wycofali się z finansowania ekranizacji tej serii. Zastanawiająca niekonsekwencja.

7.9

GRYOnline

7.7

Gracze

OCEŃ
Oceny

Na horyzoncie pojawiła się komórkowa wersja gry Call of Juarez

Następny
Na horyzoncie pojawiła się komórkowa wersja gry Call of Juarez

Nadchodzi kolejna część serii Trainz

Poprzedni
Nadchodzi kolejna część serii Trainz

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl