Już na początku tego roku mieliśmy przyjemność pisać o opracowywaniu przez firmę Bigfoot Networks rewolucyjnej technologii, która zbawiennie wpłynie na jakość połączeń sieciowych, zwłaszcza w czasie potyczek wieloosobowych. Teraz anonsujemy pierwszy akcelerator sieciowy Bigfoot o dużo mówiącej nazwie „Killer”. Aż chce się rzec – WOW.
Już na początku tego roku mieliśmy przyjemność pisać o opracowywaniu przez firmę Bigfoot Networks rewolucyjnej technologii, która zbawiennie wpłynie na jakość połączeń sieciowych, zwłaszcza w czasie potyczek wieloosobowych. Teraz anonsujemy pierwszy akcelerator sieciowy Bigfoot o dużo mówiącej nazwie „Killer”. Aż chce się rzec – WOW.
Z udostępnionych materiałów prasowych możemy się dowiedzieć, że w zasadzie, działanie Killer Network Interface Card, polega na przejęciu wszystkich obliczeń związanych z transferem danych przez sieć z jednostki centralnej komputera do specjalnie zaprojektowanego chipu o nazwie NPU (Network Processor Unit), jaki jest właśnie sercem Killera :). Układ ten pracuje z częstotliwością 400MHz, a poza nim na karcie znajduje się 64MB pamięci DDR oraz port USB 2.0. Całość wspiera szereg „rewolucyjnych, autorskich technologii” jakie zapewniają rewelacyjne pingi i wyśmienite połączenie, czyli: LLR Technology, UltimatePing Technology, MaxFPS Technology, Flexible Network Architecture, PingThrottle Technology, GameFirst Technology. Robi wrażenie. Czyż nie? Karta zostanie wprowadzona do sprzedaży 16 sierpnia, a jej cena jest jeszcze... nieznana. Wygląda mniej więcej tak:

Na koniec napisze jeszcze, że osobiście radziłbym podejść do tego cuda z DUŻYM dystansem, gdyż doprawdy nie mogę znaleźć w jego danych technicznych niczego, co faktycznie mogłoby znacząco wpłynąć na poprawę jakości połączenia. Obecne karty sieciowe takich producentów jak Intel lub 3com nie stanowią już żadnego znaczącego obciążenia dla procesorów, a takie funkcje jak zwiększanie priorytetów przesyłania pakietów aplikacji growych mają m.in. routery firm Dlink czy Linksys. Zatem, nic nowego. Ale... pożyjemy, zobaczymy.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:RAM droższy od PS5 z napędem. 64 GB DDR5 kosztuje ponad 2000 zł, a ceny mają jeszcze wzrosnąć

Autor: Przemysław Bartula
W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.