Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kopalnie Firbolgów | Rozdział XII | The Bard's Tale Opowieści Barda poradnik The Bard's Tale: Opowieści Barda

Kopalnie Firbolgów

Wyjścia - Kopalnie Firbolgów | Rozdział XII | The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Wyjścia:

[A] - Kopalnie Firbolgów / Farma

[B] - Kopalnie Firbolgów / Podziemna rzeka (na razie niedostępne)

Zapisz grę w [1] . Na dobry początek oczyść kopalnię z pływoludzi zaznaczonych na mapie czerwonymi kropkami. Ze skrzyni w [2] zabierz srebro. Potem znów zapisz grę i idź do [3] . Porozmawiaj z Culainnem - będziesz mógł być miły lub nie.

Jeśli będziesz miły, to nie dostaniesz zaliczki - Kopalnie Firbolgów | Rozdział XII | The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Jeśli będziesz miły, to nie dostaniesz zaliczki. Nie będziesz mógł także wybrać nagrody pomiędzy artefaktem czy srebrem.

Bycie niemiłym zaowocuje zaliczką - 1000 sztuk srebra - Kopalnie Firbolgów | Rozdział XII | The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Bycie niemiłym zaowocuje zaliczką - 1000 sztuk srebra. Będziesz mógł także wybrać nagrodę - srebro lub magiczny miecz. Lepiej być niemiłym - zawsze to o 1000 sztuk srebra więcej.

Tak czy inaczej możesz teraz wybrać. Masz dziesięć minut na to, by odkopać przejście dla robotników. Jeśli pozwolisz, by górnikom skończyło się powietrze, to dostaniesz tylko 605 punktów doświadczenia. Nie polecam tego - lepiej pozbierać robotników z kopalni. Znajdują się oni w [4] , [5] , [6] , [7] , [8] , [9] i [10] . Gdy zbierzesz wszystkich, udaj się do [3] i czekaj (możesz na 98% zapisać grę). Jeśli byłeś miły, to dostaniesz 4950 doświadczenia, potem artefakt - Mówiący miecz - i kolejne 2200 doświadczenia. Jeśli nie byłeś miły, to najpierw dostaniesz 4950 punktów doświadczenia. Później będziesz mógł wybrać:

Bycie miłym to Mówiący miecz i 2200 doświadczenia Polecam wybrać właśnie niego, bo jest o wiele cenniejszy od nagrody pieniężnej - Kopalnie Firbolgów | Rozdział XII | The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Bycie miłym to Mówiący miecz i 2200 doświadczenia Polecam wybrać właśnie niego, bo jest o wiele cenniejszy od nagrody pieniężnej.

Bycie niemiłym to nagroda pieniężna - 2500 srebra - Kopalnie Firbolgów | Rozdział XII | The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Bycie niemiłym to nagroda pieniężna - 2500 srebra. Nie polecam tego zupełnie - lepiej wybrać powyższą opcję.

Ze skrzyni w [11] wyciągnij dwa Żmijowe kamienie i srebro. Do tego, jeśli uratowałeś górników i uratowałeś Dolyna z Górskiej przełęczy , to będzie on czekał w [12] . Zagadaj z nim - dostaniesz 1650 punktów doświadczenia oraz amulet Biała księga Rhydderch. Udaj się do [13] i ze skrzyni wyciągnij srebro oraz jeden Żmijowy kamień. Zapisz grę w [14] i wejdź do [B] - na tratwę.