Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Górska wieża, poziom 1 | Rozdzial VII The Bard's Tale Opowieści Barda poradnik The Bard's Tale: Opowieści Barda

Górska wieża, poziom 1

Wyjścia - Górska wieża, poziom 1 | Rozdzial VII The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Wyjścia:

[A] - Górska wieża, poziom 1 / Górska wieża

[B] - Górska wieża, poziom 1 / Górska wieża, poziom 2

Zapisz grę w [1] i upewnij się, że masz najemnika, szczura i wiedźmę i idź dalej. Porozmawiasz z Lughem . Musisz teraz pokonać cztery fale przeciwników pod rząd, a na każdą masz trzy minuty. Na początku będą to zwykli metalowi żołnierze, potem metalowe dziki, następnie metalowi żołnierze na metalowych dzikach, a na końcu - metalowi żołnierze biegający i na dzikach.

Najlepiej walczyć na dystans, oddalając się gdy zrobi się za gorąco. Czasu jest bardzo dużo, nie pozwól tylko na to, by wrogowie otoczyli barda i nie dali mu nawet wyprowadzić jednego ciosu. Jeśli nie możesz sobie poradzić, to używaj artefaktów do pomocy - szczególnie trzeciej mocy artefaktu Herne.

Gdy pokonasz te fale, zapisz grę. Zabierz ze skrzyni w [2] srebro oraz trzy Żmijowe kamienie, a z ciała w [3] nową melodię - Ulepszonego duszka światła. Potem znów zapisz grę i pokonaj przeciwników w korytarzu, aż dojdziesz do [4] . Ostatni raz na tym poziomie zapisz grę, po czym ruszaj do [B] by wejdź do lokacji Górska wieża, poziom 2 .