Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

The Bard's Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lodowe Grobowce A | Rozdział VI The Bard's Tale Opowieści Barda poradnik The Bard's Tale: Opowieści Barda

Lodowe Grobowce A

Wyjścia - Lodowe Grobowce A | Rozdział VI The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Wyjścia:

[A] - Lodowe grobowce / Komnata pogrzebowa

Co prawda ta lokacja jest większa, jednak na początku zwiedzisz tylko tę część, którą pokazuje powyższa mapka. Tutaj i w sąsiedniej lokacji niebieskimi kropkami oznaczone są pułapki. Są to albo wielkie topory wychodzące ze ścian, albo bloki skalne zgniatające nieszczęśników, którzy dostali się między nie. Za przeciwników będziesz miał martwych wikingów - walczą mieczami lub rzucają toporami. Zapisz grę w [1] i idź do [2] . Stoi tam Dolyn za zasłoną z lodu. Porozmawiaj z im kilka razy - możesz być miły lub nie.

Bycie miłym kilka razy to większa nagroda, jednak dostaniesz ją o wiele później - za jakieś kilka rozdziałów - Lodowe Grobowce A | Rozdział VI The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Bycie miłym kilka razy to większa nagroda, jednak dostaniesz ją o wiele później - za jakieś kilka rozdziałów. W sumie będąc miłym otrzymasz o kilkaset punktów więcej doświadczenia i dwa amulety, a nie jeden.

Bycie niemiłym cały czas (aż już nie będziesz mógł rozmawiać z Dolynem ) sprawi, że w konsekwencji dostaniesz jeden amulet (inny niż dwa, o których wspomniałem powyżej - co sprawia, że nie można grając jeden raz zdobyć wszystkich dwudziestu pięciu amuletów) oraz mniej punktów doświadczenia - Lodowe Grobowce A | Rozdział VI The Bards Tale Opowieści Barda - The Bards Tale: Opowieści Barda - poradnik do gry

Bycie niemiłym cały czas (aż już nie będziesz mógł rozmawiać z Dolynem ) sprawi, że w konsekwencji dostaniesz jeden amulet (inny niż dwa, o których wspomniałem powyżej - co sprawia, że nie można grając jeden raz zdobyć wszystkich dwudziestu pięciu amuletów) oraz mniej punktów doświadczenia. Polecam oczywiście opcję pierwszą.

Tak czy inaczej otrzymasz informacje. Wytwórz odkrywcę by unieruchomił dwie pułapki i udaj się do [3] . Po drodze pokonasz kilku zmarłych wikingów (niech drugim towarzyszem będzie najemnik, ty strzelaj z łuku), potem pozwól odkrywcy unieruchomić kolejne dwie pułapki. W [3] zbadaj mały obóz. Otrzymasz 880 punktów doświadczenia, zdobędziesz Kamień kruka, a na mapie głównej dostaniesz nową lokację - Wschodnie Dounby . Przeszukaj skrzynię w [4] - znajdziesz srebro oraz dwa Żmijowe kamienie. Potem idź do [1] , zapisz grę, a następnie drzwiami w [A] przejdź do Komnaty pogrzebowej .