Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

San Fierro - Triada (czerwony znak Triady) (3) | Misje w GTA San Andreas poradnik Grand Theft Auto: San Andreas

Toreno's Last Flight

Dzwoni Woozie z ważną informacją: jego ludzie znaleźli Toreno - San Fierro - Triada (czerwony znak Triady) (3) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Dzwoni Woozie z ważną informacją: jego ludzie znaleźli Toreno. Gangster właśnie tankuje paliwo do swojej maszyny na lądowisku w Downtown, dlatego musisz podjąć szybkie działania, by ci nie uciekł. Pędź, co koń mechaniczny wyskoczy na lądowisko, dla rozeznania sytuacji zaparkuj jednak kilkadziesiąt metrów przed celem. Okazuje się, że Mike ma liczną obstawę: dwóch ludzi na ulicy, jeden w budce parkingowego, dwóch w wąskim zjeździe na parking i dwóch na płycie przy śmigłowcu.

Oprócz osobistej ochrony Toreno może liczyć na kręcącego się w pobliżu gliniarza, który po pierwszym wystrzale natychmiast cię zaatakuje i wezwie policyjne posiłki - San Fierro - Triada (czerwony znak Triady) (3) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Oprócz osobistej ochrony Toreno może liczyć na kręcącego się w pobliżu gliniarza, który po pierwszym wystrzale natychmiast cię zaatakuje i wezwie policyjne posiłki. Nie masz wyjścia, musisz całą tą grupę wyeliminować. Dobrym ruchem jest założenie kamizelki kuloodpornej specjalnie na tą misję. Gdy zdecydujesz się już na atak, podbiegnij do szlabanu, przesadź go i wbiegnij na metalowe schodki prowadzące na lądowisko. Oczywiście cały czas osłaniaj się ogniem. Niestety, Toreno zdąży odlecieć, zanim dobiegniesz do śmigłowca.

Podnieś leżącą na płycie rakietnicę, zeskocz na ulicę i rozpocznij pościg za helikopterem - San Fierro - Triada (czerwony znak Triady) (3) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Podnieś leżącą na płycie rakietnicę, zeskocz na ulicę i rozpocznij pościg za helikopterem. Najlepszym środkiem transportu ze względu na zwrotność jest policyjny motocykl, który powinien leżeć obok lądowiska. Policja bez względu na to, czym jedziesz i tak non stop cię goni, więc skup się na unikaniu radiowozów i szukaj jednocześnie na niebie Mike'a. Jego maszyna przesuwa się wzdłuż autostrady, a następnie leci nad polami Flint County. Staraj się wychwycić chwilę, kiedy helikopter zawisa na chwilę nieruchomo w powietrzu i przygrzej mu w tym momencie z rakietnicy.

Jego wytrzymałość określa wskaźnik "health", ale wystarczy w zasadzie jeden precyzyjny strzał, by go strącić. Gdy ci się uda ta sztuka, policja natychmiast straci zainteresowanie twoją osobą i możesz spokojnie opuścić pogorzelisko.

Nagroda za wykonanie misji: 18000$, respekt +

Yay Ka-Boom-Boom

Po śmierci Rydera nie możesz dojść do siebie. Mimo, iż Cesar i cała reszta uważają cię za bohatera, niełatwo jest żyć ze świadomością bycia zabójcą kumpla z piaskownicy. Na szczęście rozterki te przerywa Woozie, który ostrzega cię, że sprawa twoich byłych przyjaciół nie jest jeszcze zakończona. Wciąż działa w Doherty fabryka narkotyków, którą swego czasu zasilałeś w towar.

Postanawiasz definitywnie zakończyć sprawę syndykatu Loco i wysadzić siedzibę ich narkobiznesu w powietrze - San Fierro - Triada (czerwony znak Triady) (3) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Postanawiasz definitywnie zakończyć sprawę syndykatu Loco i wysadzić siedzibę ich narkobiznesu w powietrze. Jedź do "zaprzyjaźnionego" garażu w Downtown i odbierz auto wypełnione po brzegi materiałami wybuchowymi.

Udaj się następnie do fabryki, ale nie wjeżdżaj na jej teren, tylko zaparkuj w pewnej odległości od bramy. Zauważą cię strażnicy i natychmiast otworzą ogień. Wyskocz z wozu i poślij im kilka porcji ołowiu. Gdy kumple strażników hurmem rzucą się na ciebie przez otwartą bramę fabryki, zignoruj ich i wjedź na teren kompleksu. Udaj się na sam koniec placu do miejsca, gdzie w rogu widnieje platforma z wjazdem do laboratorium. W budynku jest strasznie ciasno, ale staraj się nie obić zbytnio "wybuchowego" wozu, tylko szukaj znacznika wskazującego, gdzie masz zostawić pojazd. Gdy go znajdziesz, aktywuj bombę (wciśnij kółko), wyskocz z auta i pędem biegnij do wyjścia. Po 38 sekundach samochód-pułapka eksploduje.

Udaj się w stronę bramy; niestety, jest zamknięta - San Fierro - Triada (czerwony znak Triady) (3) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Udaj się w stronę bramy; niestety, jest zamknięta. Odgryzając się ogniem nieprzyjaciołom, wskocz do zaparkowanego przy wrotach auta, rozpędź się i przeskocz mur fabryki przez przylegającą doń rampę. Jeśli nie uda ci się ta sztuka ze względu na zniszczenia wozu, porzuć go i odszukaj drugi egzemplarz, zaparkowany bliżej środka fabryki. Po udanej akrobacji nad murem wracaj bezpiecznie do garażu.

Nagroda za wykonanie misji: 25000$, respekt +, odblokowane misje zlecane przez Cesara (CV), odblokowane misje "Wang Cars" (C) w San Fierro, odblokowane misje zlecane przez Toreno (?), (T) w Tierra Robada