Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Los Santos - Big Smoke (BS) | Misje w GTA San Andreas poradnik Grand Theft Auto: San Andreas

Big Smoke (BS)

Big Smoke podczas twojej nieobecności w Los Santos przeprowadził się z rodzinnego Gantonu do sąsiedniej dzielnicy - Idlewood. Aby wziąć udział w zlecanych przez niego misjach, stań na czerwonym znaczniku, mieszczącym się przed jego domem (oznakowanym literami BS na mapie).

OG Loc

U Big Smokea zastajesz Sweeta - Los Santos - Big Smoke (BS) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

U Big Smoke'a zastajesz Sweeta. Wspólnie udajecie się na Pershing Square, by odebrać wychodzącego z mamra Jeffrey'a "OG Loc-a" Martina. Facet gada jak najęty, chce udowodnić wszystkim wokół, jaki z niego prawdziwy gangster. Póki co namawia was na wizytę u Freddy'ego, gościa, z którym ma od dawna na pieńku. Zawieź go do East Los Santos. Zaparkuj przed domem Freddy'ego i załomotaj do drzwi.

Po krótkiej wymianie zdań między adwersarzami zauważasz, że gospodarz ewakuuje się tylnymi drzwiami i daje nogę na motocyklu - Los Santos - Big Smoke (BS) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Po krótkiej wymianie zdań między adwersarzami zauważasz, że gospodarz ewakuuje się tylnymi drzwiami i daje nogę na motocyklu. Na szczęście tuż obok zaparkowana jest druga maszyna, więc wskakujcie na siodełko i ruszajcie w pogoń. Prowadź jednoślad płynnie, bezwypadkowo, bo jeśli Freddy zbytnio się oddali, nie zaliczysz misji. Uciekinier doskonale prowadzi, więc mimo, iż siedzący za twoimi plecami Jeffrey bezustannie strzela, nie macie większych szans na upolowanie celu w trakcie jazdy.

Na szczęście po długim, wyczerpującym pościgu Freddy w końcu nie wytrzyma, zatrzyma się i będzie chciał zwiać na piechotę - Los Santos - Big Smoke (BS) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Na szczęście po długim, wyczerpującym pościgu Freddy w końcu nie wytrzyma, zatrzyma się i będzie chciał zwiać na piechotę. Jeśli będziecie tuż za nim (rejon East Los Santos), jest wasz. Poślij mu seryjkę, po czym już na spokojnie odwieź OG Loca do knajpy Burger Shot w Verona Beach, gdzie ma nagraną robotę. Zaparkuj na tyłach knajpy.

Nagroda za wykonanie misji: respekt +, odblokowane misje zlecane przez OG Loca (OG)

Running Dog

Wchodząc do Big Smokea mijasz się w drzwiach z Tenpennym i jego kolesiami - Los Santos - Big Smoke (BS) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Wchodząc do Big Smoke'a mijasz się w drzwiach z Tenpennym i jego kolesiami. Żarty glin zabawne są chyba tylko dla nich samych, więc nie zawracaj sobie nimi głowy. Smoke namawia cię na wyprawę do East Los Santos, gdzie ma się spotkać z kuzynem z Meksyku. Wietrzysz jakiś przekręt z tym krewniakiem, ale zgadzasz się towarzyszyć grubasowi. Po przybyciu na miejsce natykacie się chłopaków z Los Santos Vagos. Twój towarzysz stara się z "kuzynami" ubić interes, ale te kołki nie mają chyba dobrego dnia.

Zdenerwowany Smoke rozwala jednemu z nich łeb, drugiego ty bierzesz na siebie. Facet nie jest typem bohatera i od razu daje nogę, dlatego wykrzesaj z siebie tyle siły, by go dogonić i wykończyć (wykorzystaj sprint pod "krzyżykiem"). Wkoło roi się od żółto ubranych, uzbrojonych gangsterów z Vagos. Staraj się nie przebiegać obok nich, bo natychmiast otworzą do ciebie ogień. Jeżeli nie dopadniesz uciekiniera w początkowej fazie pościgu, wsiądzie do auta i zniknie za zakrętem. Zdobądź również środek lokomocji i kontynuuj pościg. Spróbuj zepchnąć wóz Vagosa na ściany, słupy, płoty itd. Konsekwentna destrukcja jego pojazdu doprowadzi w końcu do eksplozji. Po wykonaniu roboty możesz spokojnie wrócić do domu, Smoke da sobie już radę bez ciebie.

Nagroda za wykonanie misji: respekt +

Wrong Side of the Cracks

Tenpenny i Pulawski znowu nachodzą dom Big Smoke'a. Jesteś prawie pewien, że tą dwójkę łączy coś z twoim przyjacielem. Na rozważania przyjdzie jednak czas później, na razie Smoke zgarnia cię do wozu. Kierujecie się na stację kolejową Unity Station, gdzie podobno dwa konkurencyjne gangi chcą ubić intratny interes. Na miejscu okazuje się, że jest już po wszystkim, a grupa Vagos właśnie opuszcza stację na dachu odjeżdżającego pociągu. Wściekły Smoke postanawia dać popalić draniom. Wsiądźcie na porzucony obok motocykl i ruszajcie za pociągiem.

Macie sporo czasu na podziurawienie rywali, ale pamiętajcie, że Vagos uciekną, jeżeli nie zlikwidujecie ich przed wjazdem składu na most Fredericka - Los Santos - Big Smoke (BS) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Macie sporo czasu na podziurawienie rywali, ale pamiętajcie, że Vagos uciekną, jeżeli nie zlikwidujecie ich przed wjazdem składu na most Fredericka. W waszym duecie ty odpowiadasz za kierownicę, trzymaj się więc cały czas lokomotywy, gdzie przebywają przeciwnicy. Gdy Vagos są w zasięgu wzroku, Smoke automatycznie strzela zza twoich pleców. Gangsterów jest czterech i wszyscy muszą zginąć, inaczej nie zaliczysz misji. Najlepiej prowadzić ostrzał z drogi równoległej do torów, po których pędzi pociąg lub z sąsiedniego torowiska.

Zostało jeszcze 43% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...