Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Los Santos - Sweet (S) (1) | Misje w GTA San Andreas poradnik Grand Theft Auto: San Andreas

Sweet (S)

Aby wziąć udział w misjach zlecanych przez Sweeta, stań na czerwonym znaczniku, mieszczącym się obok jego domu (S) - Los Santos - Sweet (S) (1) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Aby wziąć udział w misjach zlecanych przez Sweeta, stań na czerwonym znaczniku, mieszczącym się obok jego domu (S). Wyjątkiem jest pierwsza scena - "Big Smoke", którą aktywujesz po wejściu do domu rodzinnego Johnsonów (JH). Niektóre zadania otrzymujesz od brata telefonicznie, bez względu na to, gdzie aktualnie przebywasz.

Big Smoke

Pierwsza wizyta w domu po pięciu latach rozłąki nie wygląda zbyt miło. Pusto, brudno, smutno. Patrzysz ponuro na zdjęcie matki w popękanej oprawce, by po chwili omal nie oberwać po łbie od Big Smoke'a, starego druha, który bierze Cię za intruza. Po krótkim powitaniu wychodzicie z domu i jedziecie do Temple, gdzie znajduje się twój brat i siostra.

Spotkanie z rodzeństwem po tak długiej przerwie mogłoby być bardziej serdeczne - Los Santos - Sweet (S) (1) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Spotkanie z rodzeństwem po tak długiej przerwie mogłoby być bardziej serdeczne. O ile Kendl przyjmuje cię ciepło, o tyle Sweet wyładowuje na tobie całą frustrację. Okazuje się, że w dzielnicy nie dzieje się dobrze: gang podupadł, ulica opustoszała, ludzie zajęli się własnymi sprawami lub uciekli z Gantonu. Marazm i stagnacja. Na dodatek inne gangi z Los Santos, czując słabość Grove Street Families, starają się poszerzyć swoje strefy wpływów o tereny "zielonych".

W chwilę później, jakby na potwierdzenie słów Sweeta, zostajecie ostrzelani przez auto gangsterów z Ballas - Los Santos - Sweet (S) (1) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

W chwilę później, jakby na potwierdzenie słów Sweeta, zostajecie ostrzelani przez auto gangsterów z Ballas. "Purpurowi" niszczą wasz pojazd, więc zmuszeni jesteście ewakuować się na byle czym. Akurat pod ręką są rowery. Wskakuj na siodełko i pedałuj za Sweetem, który poprowadzi wasz peleton. Staraj się trzymać blisko niego. Gdy dojedziecie do estakad w Mulholland Intersection, nastąpi przegrupowanie i tym razem twoim przewodnikiem zostaje Ryder. Podążaj za nim i nie przejmuj się bratem, spotkacie się w domu.

Ballas do końca nie odpuszczą, będą starali się zepchnąć cię z drogi, docisnąć do ściany któregoś z budynków lub po prostu przejechać - Los Santos - Sweet (S) (1) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Ballas do końca nie odpuszczą, będą starali się zepchnąć cię z drogi, docisnąć do ściany któregoś z budynków lub po prostu przejechać. Nie mając broni możesz jedynie gwałtownie zmieniać kierunek jazdy, robić ciasne kółka, przemykać przez wąskie przejścia (samochód tam się nie zmieści), a nawet zeskakiwać z siodełka w krytycznych sytuacjach. Bezpieczną przystań znajdujesz dopiero na rodzimym podwórku w Gantonie.

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...