Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

San Fierro - Triada (czerwony znak Triady) (1) | Misje w GTA San Andreas poradnik Grand Theft Auto: San Andreas

Triada (czerwony znak Triady)

Pakiet misji sygnowanych znakiem Triady rozgrywasz po wejściu w czerwony znacznik przy twoim garażu w Doherty.

Photo Opportunity

Misja ta aktywuje się po ukończeniu kursu w szkole jazdy ("Back to School"). Cesar informuje cię telefonicznie, że zdobył cynk o spotkaniu ludzi z gangów Los Santos z przedstawicielami świata przestępczego w San Fierro. Ustalenie tożsamości uczestników zjazdu mogłoby rzucić światło na to, co się ostatnio stało w Los Santos.

Po rozmowie z Latynosem ruszaj żwawo pod Blueberry w Red County na spotkanie z nim - San Fierro - Triada (czerwony znak Triady) (1) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Po rozmowie z Latynosem ruszaj żwawo pod Blueberry w Red County na spotkanie z nim. Najlepiej pojechać na skróty - na nadbrzeże w Esplanade East, dalej skradzioną motorówką na wybrzeże Red County. Stamtąd jest już niedaleko, szczególnie samochodem (drogę masz pod nosem).

W umówionym miejscu dowiesz się od Cesara, że spotkanie gangsterów ma się odbyć w Angel Pine (Whetstone) - San Fierro - Triada (czerwony znak Triady) (1) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

W umówionym miejscu dowiesz się od Cesara, że spotkanie gangsterów ma się odbyć w Angel Pine (Whetstone). Jedźcie tam. W Angel Pine zaparkujcie przy ulicy i wejdźcie na dach budynku naprzeciwko miejsca spotkania. Mając aparat fotograficzny zrób fotkę każdemu, kto pojawi się na horyzoncie. Pamiętaj, że do identyfikacji potrzebujesz zbliżenia twarzy, a nie pleców obserwowanego. Gangsterzy schodzą się z różnych stron, więc nie przeocz żadnego. Po "ustrzeleniu" wszystkich wracaj do garażu w San Fierro.

Nagroda za wykonanie misji: respekt +

Jizzy

Zdjęcia zrobione gangsterom w Angel Pine pokazujesz Wu Zi Mu (po twoim ochrzczeniu: Wooziemu), który jeszcze w Red County oferował ci w razie potrzeby pomoc - San Fierro - Triada (czerwony znak Triady) (1) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Zdjęcia zrobione gangsterom w Angel Pine pokazujesz Wu Zi Mu (po twoim ochrzczeniu: Wooziemu), który jeszcze w Red County oferował ci w razie potrzeby pomoc. Większość facjat jest mu znana, należą do członków syndykatu Loco, np. brutalny gangster T-Bone Mendez czy największy alfons w San Fierro - Jizzy B.

Osoba Jizzyego cię zainteresowała, postanawiasz złożyć mu wizytę w jego klubie, w starej fortecy pod mostem Gant - San Fierro - Triada (czerwony znak Triady) (1) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Osoba Jizzy'ego cię zainteresowała, postanawiasz złożyć mu wizytę w jego klubie, w starej fortecy pod mostem Gant. Po przybyciu na miejsce zaoferuj mu swoje usługi jako człowieka, który zna miasto i wszystko może załatwić.

Gość daje się podejść i na początek każe ci odwieźć swoją sutenerską bryką (Pimpmobile) jedną z dziwek do hotelu w Downtown - San Fierro - Triada (czerwony znak Triady) (1) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Gość daje się podejść i na początek każe ci odwieźć swoją sutenerską bryką (Pimpmobile) jedną z dziwek do hotelu w Downtown. Gdy dziewczyna zniknie w drzwiach hotelu, zamelduj bossowi o wykonanej robocie i czekaj na dalsze instrukcje. Zleci ci załatwienie sutenera z konkurencji, próbującego wcisnąć się "na chama" w interes Jizzy'ego. Jedź co koń mechaniczny wyskoczy do Hashbury (masz na to 2 minuty), gdzie alfons był ostatnio widziany.

We wskazanym miejscu rzeczywiście kręci się jakiś typ z gnatem w łapie, na twój widok chce dać nogę - San Fierro - Triada (czerwony znak Triady) (1) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

We wskazanym miejscu rzeczywiście kręci się jakiś typ z gnatem w łapie, na twój widok chce dać nogę. Wyskocz z wozu i zastrzel go, zanim dobiegnie do swego samochodu. Jeśli się zagapisz i sutener odjedzie, prędko wracaj do swojego pojazdu i popędź za nim. Nie jedzie zbyt szybko, więc go błyskawicznie dogonisz. Uderzaj w niego, taranuj, a masywna sylwetka pimpmobile'a zrobi swoje - jego auto stanie w płomieniach.

Po raz drugi wykonaj telefon do Jizzyego - San Fierro - Triada (czerwony znak Triady) (1) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Po raz drugi wykonaj telefon do Jizzy'ego. Zamiast pochwały usłyszysz zlecenie kolejnej roboty. Tym razem trzeba zlikwidować gości znęcających się nad jedną z prostytutek w południowej dzielnicy. Pędź jak najszybciej pod estakadę w Foster Valley- to niedaleko. Musisz tam dojechać, zanim pasek życia panienki (wskaźnik "HO") spadnie do zera. Na miejscu krótkimi seriami rozpraw się z dwójką opryszków.

Kolejny telefon do bossa oznacza kolejne zadanie - San Fierro - Triada (czerwony znak Triady) (1) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Kolejny telefon do bossa oznacza kolejne zadanie. Udaj się do hotelu w Downtown, do którego odstawiłeś wcześniej prostytutkę. Niestety, odnalazł ją jej słodki ojciec - kaznodzieja i zabiera z sobą do domu. Jizzy nie lubi, gdy ktoś mu miesza w interesie bez jego pozwolenia, więc każe ci zlikwidować kaznodzieję. Zaczekaj przed hotelem, aż ojciec z córką wsiądą do limuzyny i wraz z ochroną ruszą w drogę. Wyczuj odpowiedni moment i zaatakuj limuzynę. Zostaw na razie auto "goryli", taranuj tylko wóz kaznodziei do momentu, aż wybuchnie. Teraz wyskocz z wozu i poślij do piachu ludzi z ochrony.

Nagroda za wykonanie misji: 3000$, respekt +, odblokowane misje "Pimping", odblokowane misje zlecane przez Jizzy'ego (znaczek niebieskiej czachy), odblokowane misje zlecane przez Wooziego (W)