GTA San Andreas - poradnik do gry

GTA San Andreas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

GTA San Andreas: Sale treningowe (Gyms) - solucja, opis przejścia GTA San Andreas poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry GTA San Andreas opisuje sale treningowe i dostępne w nich rodzaje ćwiczeń. Dowiecie się też jak walczyć na ringu.

Na tej stronie poradnika do gry Grand Theft Auto San Andreas znajdują się informacje na temat sal treningowych (Gyms) ze świata gry. Informujemy o rodzajach dostępnych w nich urządzeń i ćwiczeń, a także o tym jak wyzwać na pojedynek przeciwnika z sali treningowej.

Zaliczanie zadań rozgrywanych w salach treningowych polega na pokonaniu na ringu lokalnego championa sztuk walki - GTA San Andreas: Sale treningowe (Gyms) - solucja, opis przejścia - GTA San Andreas - poradnik do gry

Zaliczanie zadań rozgrywanych w salach treningowych polega na pokonaniu na ringu lokalnego championa sztuk walki. W grze są dostępne trzy sale: Ganton Gym w Los Santos, Below the Belt Gym w Las Venturas oraz Cobra Marital Arts w San Fierro. Zanim jednak dojdzie do walki, musisz odpowiednio rozwinąć muskulaturę i wytrzymałość, w czym pomogą ci dostępne akcesoria:

1. Sztanga - wyciskana na poziomej ławeczce, możesz regulować jej ciężar w zakresie 40-320 lbs.

2. Sztangielki - do ćwiczenia bicepsów w pozycji stojącej, ich ciężar to 20-110 lbs.

3. Rower - kręcenie pedałami w miejscu zwiększa wytrzymałość i pozwala zbić nadwagę. Ustawiasz poziom trudności na jednym z dziesięciu poziomów (level).

4. Maszyna do biegania - aparatura o tym samym zastosowaniu, co rower. Prędkość przesuwu taśmy ustawiasz na jednym z dziesięciu przełożeń i możesz ją regulować w trakcie ćwiczenia (strzałki lewo/prawo D-pada).

Po dojściu do odpowiedniej formy wyzywasz trenującego w sali zabijakę na pojedynek - GTA San Andreas: Sale treningowe (Gyms) - solucja, opis przejścia - GTA San Andreas - poradnik do gry

Po dojściu do odpowiedniej formy wyzywasz trenującego w sali zabijakę na pojedynek. Walczyć możesz albo zgodnie z regułami sportowymi (gdy wciskasz "trójkąt"), albo ulicznymi (gdy wciskasz "kółko"). Gdy obwódka dokoła twego przeciwnika zacznie przybierać kolor czerwony, facet jest o krok od padnięcia na deski, przyciśnij go mocniej i już po chwili możesz delektować się zwycięstwem. Przegrany pokazuje ci kilka sztuczek, które sobie przyswajasz. Możesz je wykorzystać na ulicy lub w następnej walce.