Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Sale treningowe (Gym) | Zadania dodatkowe w GTA San Andreas poradnik Grand Theft Auto: San Andreas

Sale treningowe (Gym)

Zaliczanie zadań rozgrywanych w salach treningowych polega na pokonaniu na ringu lokalnego championa sztuk walki - Sale treningowe (Gym) | Zadania dodatkowe w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Zaliczanie zadań rozgrywanych w salach treningowych polega na pokonaniu na ringu lokalnego championa sztuk walki. W grze są dostępne trzy sale: Ganton Gym w Los Santos, Below the Belt Gym w Las Venturas oraz Cobra Marital Arts w San Fierro. Zanim jednak dojdzie do walki, musisz odpowiednio rozwinąć muskulaturę i wytrzymałość, w czym pomogą ci dostępne akcesoria:

1. Sztanga - wyciskana na poziomej ławeczce, możesz regulować jej ciężar w zakresie 40-320 lbs.

2. Sztangielki - do ćwiczenia bicepsów w pozycji stojącej, ich ciężar to 20-110 lbs.

3. Rower - kręcenie pedałami w miejscu zwiększa wytrzymałość i pozwala zbić nadwagę. Ustawiasz poziom trudności na jednym z dziesięciu poziomów (level).

4. Maszyna do biegania - aparatura o tym samym zastosowaniu, co rower. Prędkość przesuwu taśmy ustawiasz na jednym z dziesięciu przełożeń i możesz ją regulować w trakcie ćwiczenia (strzałki lewo/prawo D-pada).

Po dojściu do odpowiedniej formy wyzywasz trenującego w sali zabijakę na pojedynek - Sale treningowe (Gym) | Zadania dodatkowe w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Po dojściu do odpowiedniej formy wyzywasz trenującego w sali zabijakę na pojedynek. Walczyć możesz albo zgodnie z regułami sportowymi (gdy wciskasz "trójkąt"), albo ulicznymi (gdy wciskasz "kółko"). Gdy obwódka dokoła twego przeciwnika zacznie przybierać kolor czerwony, facet jest o krok od padnięcia na deski, przyciśnij go mocniej i już po chwili możesz delektować się zwycięstwem. Przegrany pokazuje ci kilka sztuczek, które sobie przyswajasz. Możesz je wykorzystać na ulicy lub w następnej walce.