Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Los Santos - Intro | Misje w GTA San Andreas poradnik Grand Theft Auto: San Andreas

Los Santos

Intro

Po pięciu latach rozłąki wracasz do Los Santos - Los Santos - Intro | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Po pięciu latach rozłąki wracasz do Los Santos. Niezbyt jednak miło zostajesz przyjęty w rodzinnym mieście. Zaraz za lotniskiem zgarniają cię starzy znajomi - skorumpowani gliniarze Tenpenny i Pulawski. Najpierw rabują ci gotówkę, potem podrzucają broń i usiłują wplątać w morderstwo. Ostatecznie jednak dają ci spokój, żegnając w mało delikatny sposób: wypchnięty z radiowozu lądujesz na chodniku w Jefferson. Ta dzielnica to rewir wrogiego gangu Ballas, musisz więc jak najszybciej się stąd wydostać.

Wsiądź na stojący obok rower (oznaczony strzałką) i naciśnij na pedały - Los Santos - Intro | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Wsiądź na stojący obok rower (oznaczony strzałką) i naciśnij na pedały. Na ekranie wyświetlą ci się wszystkie informacje, pozwalające opanować zasady sterowania dwuśladem. Na początek wystarczy ci zresztą sama umiejętność pedałowania i szybko się jej naucz, bo w Jefferson nie jest zbyt bezpiecznie. Unikaj jak ognia spotkania z chłopakami w purpurowych bandanach. Gdy cię dorwią, to po tobie. Pedałuj ile sił na rodzinną Grove Street w Gantonie. Zaparkuj przy rodzinnym domu i wejdź do środka. Możesz zapisać teraz stan gry.