Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Znaki gangów (Tags) | Pozostałe sekrety (zdjęcia, tagi, podkowy) w GTA SA poradnik Grand Theft Auto: San Andreas

Począwszy od misji Tagging Up Turp, w czasie której uczysz się od Sweeta sztuki tworzenia na murze znaków gangu, możesz pobuszować po całym Los Santos w poszukiwaniu obcych znaków do zamalowania - Znaki gangów (Tags) | Pozostałe sekrety (zdjęcia, tagi, podkowy) w GTA SA - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Począwszy od misji "Tagging Up Turp", w czasie której uczysz się od Sweeta sztuki tworzenia na murze znaków gangu, możesz pobuszować po całym Los Santos w poszukiwaniu obcych znaków do zamalowania. Operacja ta polega na uchwyceniu w "celowniku" (przycisk R1) malowidła do przerobienia i następnie naciśnięciu przycisku kółka na padzie (oczywiście musisz trzymać spray z farbą w łapie). Łącznie jest do "przerobienia" 100 obcych znaków, a ich lokalizacja zamieszczona jest na mapie.

Jeśli w trakcie malowania skończy ci się farba, świeży pojemnik czeka w twoim rodzinnym domu na Grove Street. Po zaliczeniu wszystkich znaków w Johnson's House czeka na ciebie nagroda: Sawn-off Shotgun, koktajl Mołotowa, TEC9 i AK-47.

Lokalizacja znaków gangów w Los Santos - Znaki gangów (Tags) | Pozostałe sekrety (zdjęcia, tagi, podkowy) w GTA SA - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry
Lokalizacja znaków gangów w Los Santos

Legenda do mapki:

1. Dzielnica: Idlewood. Logo gangu: Ballas. Lokalizacja: ściana wiaduktu naprzeciw kolonii domków jednorodzinnych. To graffiti zaliczasz obowiązkowo w misji Tagging Up Turp.

2. Dzielnica: Idlewood. Logo gangu: Ballas. Lokalizacja: front parterowego domku stojącego naprzeciw wiaduktu. To graffiti zaliczasz obowiązkowo w misji Tagging Up Turp.

3. Dzielnica: Idlewood. Logo gangu: Ballas. Lokalizacja: mur na tyłach parterowych domków oddzielający je od kolejnego szeregu domostw. To graffiti zaliczasz obowiązkowo w misji Tagging Up Turp.

4. Dzielnica: Idlewood. Logo gangu: Ballas. Lokalizacja: wewnętrzne podwórko w kompleksie odrapanych, parterowych budyneczków przy wiadukcie. Ściana jednego z domków.

5. Dzielnica: Idlewood. Logo gangu: Ballas. Lokalizacja: osiedle dwupiętrowych bloków niedaleko głównej drogi. Ściana jednego z bloków na poziomie parteru.

6. Dzielnica: Idlewood. Logo gangu: Ballas. Lokalizacja: ściana frontowa dance klubu "Alhambra".

7. Dzielnica: Idlewood. Logo gangu: Ballas. Lokalizacja: tył reklamy na dachu myjni samochodów. Musisz wspiąć się na górę po okapie przylegającej do myjni stacji benzynowej (jest niżej).

8. Dzielnica: Idlewood. Logo gangu: Ballas. Lokalizacja: podłużny filar mostu w kanale.

9. Dzielnica: Idlewood. Logo gangu: Ballas. Lokalizacja: ściana 3-piętrowego budynku przemysłowego, przy samej ulicy na lewo od dużego, zielonego napisu "Wholesale Produce: na sąsiednim budyneczku.

10. Dzielnica: Idlewood. Logo gangu: Ballas. Lokalizacja: podwórze motelu, tylnia ściana głównego budynku.

11. Dzielnica: Ganton. Logo gangu: Ballas. Lokalizacja: tylnia ściana budynku "Botanica", mieszczącego się przy Grove Street.

12. Dzielnica: Ganton. Logo gangu: Ballas. Lokalizacja: lewy (patrząc od strony domu Johnsonów) filar mostu nad Grove Street.

13. Dzielnica: East Los Santos. Logo gangu: Ballas. Lokalizacja: frontowa ściana pomarańczowego budynku mieszczącego restaurację "Lolitas's Mexican Food", zaraz obok drzwi wejściowych. To graffiti zaliczasz obowiązkowo w misji Tagging Up Turp.

14. Dzielnica: East Los Santos. Logo gangu: Ballas. Lokalizacja: tylnia ściana pawilonu handlowego, mieszczącego sklepy "Sign" i "Mobile Glass". To graffiti zaliczasz obowiązkowo w misji Tagging Up Turp.

15. Dzielnica: East Los Sanatos. Logo gangu: Ballas. Lokalizacja: dach pawilonu mieszczącego szereg sklepów, bezpośrednio nad napidem "Sign". Na dach dostaniesz się od tyłu budynku, znajdziesz tam odpowiednio niski murek. To graffiti zaliczasz obowiązkowo w misji Tagging Up Turp.

16. Dzielnica: East Los Santos. Logo gangu: Ballas. Lokalizacja: boczna ściana (od strony mostu)

17. Dzielnica: East Los Santos. Logo gangu: Ballas. Lokalizacja: w bramie domu, wychodzącej na myjnię samochodów.

18. Dzielnica: East Los Santos. Logo gangu: Ballas. Lokalizacja: Na tyłach domu mieszczącego od frontu biuro "Industries Company".

19. Dzielnica: East Los Santos. Logo gangu: Los Santos Vagos. Lokalizacja: ściana naprzeciw graffiti nr 18, parę metrów w bok.

20. Dzielnica: East Los Santos. Logo gangu: Ballas. Lokalizacja: parking podziemny pod osiedlem apartamentów.

21. Dzielnica: East Los Santos. Logo gangu: Ballas. Lokalizacja: boczna ściana parterowego kompleksu sklepów, m.in. "Olympic Market".

22. Dzielnica: East Los Santos. Logo gangu: Los Santos Vagos. Lokalizacja: frontowa ściana budynku stojącego przy skrzyżowaniu ulic między dzielnicami East Los Santos a Los Flores.

23. Dzielnica: Los Flores. Logo gangu: Los Santos Vagos. Lokalizacja: ściana w podwórzu, wejście między schodami przy moście a biurem "Manchap Bldg.".

24. Dzielnica: Los Flores. Logo gangu: Los Santos Vagos. Lokalizacja: boczna ściana środkowego szeregu "bliźniaków".

25. Dzielnica: Los Flores. Logo gangu: Los Santos Vagos. Lokalizacja: mur schodów prowadzących na górne osiedla, od strony głównej ulicy.