GTA San Andreas - poradnik do gry

GTA San Andreas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

GTA San Andreas: Pilot School - Tierra Robada, solucja, opis przejścia GTA San Andreas poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry GTA San Andreas zawiera opis przejścia głównej misji szkoły latania Pilot School z regionu Tierra Robada.

Na tej stronie poradnika do Grand Theft Auto San Andreas znajdziecie opis przejścia głównej misji Learning to Fly. Jest to główne zadanie powiązane ze szkołą latania Pilot School z regionu Tierra Robada.

Dostępne szkoły (w tym szkołę latania) oraz ich lekcje dokładniej opisaliśmy na osobnej stronie Szkoły z rozdziału Podstawy rozgrywki i porady naszego poradnika.

Toreno informuje cię, że lotnisko, które kupiłeś staje się waszą nową baza wypadową. W związku z tym nie wypada, byś jako właściciel tego typu nieruchomości nie miał pojęcia o sztuce pilotażu. Na szczęście na terenie lotniska istnieje nowopowstała szkoła latania, więc naukę możesz rozpocząć natychmiast.

Learning to Fly

Przed tobą 10 praktycznych testów, podpartych wcześniej teorią (wyświetlaną na telewizorze) - GTA San Andreas: Pilot School - Tierra Robada, solucja, opis przejścia - GTA San Andreas - poradnik do gry

Przed tobą 10 praktycznych testów, podpartych wcześniej teorią (wyświetlaną na telewizorze). Każde z dziesięciu zadań musisz zrealizować z wynikiem minimum 70%, by przejść do następnego. W trakcie kursu przyjdzie opanować ci trudną sztukę pilotażu klasycznego samolotu, śmigłowca bojowego, dwupłatowca akrobatycznego. Ukoronowaniem szkolenia jest skok na spadochronie z lądowaniem w wyznaczonym celu. Więcej o ćwiczeniach zawarto w rozdziale pt. Szkoły (Schools)

Nagroda za wykonanie misji: 7000$, odblokowane szkoły pływania (Boat School) i jazdy motocyklem (Bike School), odblokowane misje zlecane przez Triadę w Las Venturas