Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Los Santos - OG Loc (OG) | Misje w GTA San Andreas poradnik Grand Theft Auto: San Andreas

OG Loc (OG)

Jeffrey po wyjściu z więzienia pracuje w barze Burger Shot w Marina - Los Santos - OG Loc (OG) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Jeffrey po wyjściu z więzienia pracuje w barze "Burger Shot" w Marina. Wszystkie misje zlecane przez OG Loca wykonujesz po wejściu w czerwony znacznik znajdujący się na parkingu, z tyłu baru.

Life's a Beach

Aby móc pogadać z Jeffreyem, musisz przyjść do baru między 22.00 a 6.00 rano, czyli wtedy, gdy ten super gangster sprząta, czyści i myje. Po tym, jak ponabijasz się z niego do woli, OG Loc wyjawi ci swoje genialne plany zostania najlepszym muzykiem hip-hopowym na świecie. Chwilowo eksplozję jego talentu blokuje brak sprzętu grającego, na którym mógłby komponować i prezentować swoje kawałki. Prosi cię o załatwienie czegoś, na czym mógłby zacząć już grać. Zgadzasz się mu pomóc.

Udaj się na plażę w Santa Maria Beach i wkręć na muzyczne party - Los Santos - OG Loc (OG) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Udaj się na plażę w Santa Maria Beach i wkręć na muzyczne party. Uczestnicy imprezki są tak pochłonięci tańcem, że nie zwracają w ogóle na ciebie uwagi. Niestety, zarówno oni, jak i DJ prowadząca party, zamknęli dokładnie swoje gabloty. Twoim celem jest Sound Van z aparaturą grającą; by go jednak ukraść, będziesz musiał uciec się do podstępu. Zagadaj do DJ-ki obsługującej sprzęt i odpowiedz dwukrotnie twierdząco na jej pytania. Zostaniesz poproszony o zademonstrowanie swoich umiejętności tanecznych.

Gdy popłynie muzyka, obserwuj sunące od prawej do lewej strony ekranu symbole i w odpowiednich momentach (gdy przechodzą przez zaznaczony na środku obszar) naciśnij odpowiadające im przyciski pada - Los Santos - OG Loc (OG) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Gdy popłynie muzyka, obserwuj sunące od prawej do lewej strony ekranu symbole i w odpowiednich momentach (gdy przechodzą przez zaznaczony na środku obszar) naciśnij odpowiadające im przyciski pada. Precyzja i synchronizacja ruchów podlegają punktowej ocenie (licznik "score" na ekranie). Taniec zyska uznanie wtedy, gdy uzyskasz minimum 4000 punktów. Po udanym występie ponownie odpowiedz twierdząco na pytanie DJ-ki. Gdy wejdzie do szoferki Sound Vana, wypchnij ją i wciśnij pedał gazu do dechy. Kierunek: garaż pod estakadą w Commerce.

Nagroda za wykonanie misji: respekt +

Madd Dogg's Rhymes

OG Loc ma problem: sprzęt muzyczny wprawdzie mu załatwiłeś, ale chłopak nie bardzo może sobie poradzić z wymyślaniem rymów do tekstów piosenek - Los Santos - OG Loc (OG) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

OG Loc ma problem: sprzęt muzyczny wprawdzie mu załatwiłeś, ale chłopak nie bardzo może sobie poradzić z wymyślaniem rymów do tekstów piosenek. Zamiast wyciskać ze swojego małpiego rozumku siódme poty, postanawia iść na skróty. Błaga cię o wykradzenie książki rymów z willi słynnego rappera Madd Dogga, a ty jak zwykle zgadzasz się.

Jedź na obrzeża miasta do Mulhollandu, gdzie na wzgórzu stoi ogromna biała willa Madd Dogga - Los Santos - OG Loc (OG) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Jedź na obrzeża miasta do Mulhollandu, gdzie na wzgórzu stoi ogromna biała willa Madd Dogga. Zaparkuj obok ogrodzenia i przeskocz przez mur. Jedne z drzwi wejściowych są otwarte (od strony wschodniej), ale nie ma się co cieszyć. Chata jest pełna uzbrojonych ochroniarzy, strzelających do wszystkiego, co się rusza, a twoim uzbrojeniem jest jedynie nóż. Staraj się przemykać przez pomieszczenia niezauważony, w podbramkowych sytuacjach atakuj szybko i zdecydowanie.

Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...