Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Skok (Robbery) cz,2 | Zadania dodatkowe w GTA San Andreas poradnik Grand Theft Auto: San Andreas

Up, Up and Away!

Misja ta jest aktywna w godzinach między 22.00 a 6.00 rano. Motocykle do eskorty konwoju już macie, pozostaje zdobyć wóz, która będzie udawał oryginalną furgonetkę do przewożenia pieniędzy.

Żeby nie afiszować się skradzionym pojazdem po mieście, postanawiacie przetransportować go drogą powietrzną, a to z kolei wymaga zorganizowania helikoptera transportowego - Skok (Robbery) cz,2 | Zadania dodatkowe w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Żeby nie afiszować się skradzionym pojazdem po mieście, postanawiacie przetransportować go drogą powietrzną, a to z kolei wymaga zorganizowania helikoptera transportowego. Jest taki egzemplarz w bazie wojskowej na północno-wschodnich obrzeżach Las Venturas, więc udaj się tam. Teren jest ogrodzony i zamknięty, możesz jednak wykorzystać chwilę, gdy wartownicy wypuszczają wojskowego Patriota z terenu kompleksu i wepchać się przez uchyloną bramę.

Najlepszym jednak rozwiązaniem jest zaopatrzenie się w plecak odrzutowy i po prostu przemknięcie nad ogrodzeniem bazy - Skok (Robbery) cz,2 | Zadania dodatkowe w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Najlepszym jednak rozwiązaniem jest zaopatrzenie się w plecak odrzutowy i po prostu przemknięcie nad ogrodzeniem bazy. Na jednym z dachów znajduje się lądowisko, gdzie stoi helikopter transportowy. Zbliż się do maszyny likwidując po drodze natrętnych żołnierzy, na szczęście nie ma ich zbyt wielu. Problemem mogą być natomiast dwa śmigłowce bojowe (Gunships), które cię bez pardonu zaatakują. Doskocz do zainstalowanego na dachu działka i odpowiedz im deszczem ołowiu (masz nielimitowaną amunicję). Po strąceniu obu maszyn wsiadaj spokojnie do helikoptera i ewakuuj się z bazy.

Leć na południe, do Rockshore East, gdzie na jednym z parkingów stoi wasza furgonetka - Skok (Robbery) cz,2 | Zadania dodatkowe w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Leć na południe, do Rockshore East, gdzie na jednym z parkingów stoi "wasza" furgonetka. Zawiśnij nad nią, spuść linę z magnesem (prawy gałka analogowa) i zaczep o dach wozu. Podnieś pojazd, po czym przetransportuj go na twoje lotnisko w Verdant Meadows. Odczep furgonetkę na pasie startowym i wyląduj obok.

Nagroda za wykonanie misji: respekt +

Breaking the Bank at Caligula's

Ta misja nie będzie aktywna, dopóki nie wydobędziesz od Millie karty magnetycznej. Możesz to zrobić na dwa sposoby. Pierwsza metoda jest humanitarna, ale trwa długo: umawiaj się z dziewczyną na randki, zabieraj ją do knajpy, dawaj kwiaty, sprzedawaj całusy. Te działania sprawią, że wzrośnie uczucie Millie do ciebie (wskaźnik "progress with Millie") i gdy przekroczy 50%, karta będzie twoja. Drugi sposób jest drastyczny, ale niezwykle szybki i skuteczny: na pierwszej randce zabij Millie, przeszukaj jej dom i zabierz kartę. Bez względu na obraną strategię, z kartą w ręku jedź do kasyna Wooziego.

Jesteście gotowi na skok życia - Skok (Robbery) cz,2 | Zadania dodatkowe w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Jesteście gotowi na skok życia. Po przebraniu się w strój krupiera ruszaj do Caliguli, reszta teamu jedzie pod tylne drzwi i czeka, aż im otworzysz bramę.

Wewnątrz budynku musisz działać szybko (prowadzą cię żółte kropki na radarze, wskazujące cel), bo na wpuszczenie chłopaków masz tylko 4 minuty (wskaźnik time na ekranie) - Skok (Robbery) cz,2 | Zadania dodatkowe w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Wewnątrz budynku musisz działać szybko (prowadzą cię żółte kropki na radarze, wskazujące cel), bo na wpuszczenie chłopaków masz tylko 4 minuty (wskaźnik "time" na ekranie). Starając się unikać kontaktów z ochroną, biegnij w głąb kasyna do miejsca, gdzie są drzwi dla personelu. Użyj karty i otwórz drzwi, a następnie poszukaj pomieszczenia z generatorem prądu (idź po schodach w dół). Na tylniej ścianie jest otwarty właz kanału wentylacyjnego, wrzuć tam pojemnik z gazem.

Biegnij teraz do drzwi prowadzących na zapleczu kasyna i użyj karty Millie, by je otworzyć - Skok (Robbery) cz,2 | Zadania dodatkowe w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Biegnij teraz do drzwi prowadzących na zapleczu kasyna i użyj karty Millie, by je otworzyć. W międzyczasie Zero odpali twoje ładunki, które podłożyłeś uprzednio w elektrowni wodnej i nagle zrobi się ciemno. Kontynuuj misję z goglami termowizyjnymi na twarzy. Wejdź do pomieszczeń dla obsługi. Prąd jest wyłączony i brama z zamkiem elektrycznym jest otwarta; by ją jednak podważyć, musisz użyć ciężkiego sprzętu.

Na końcu korytarza stoi wózek widłowy (niebieska kropka na radarze), podjedź nim pod wrota - Skok (Robbery) cz,2 | Zadania dodatkowe w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Na końcu korytarza stoi wózek widłowy (niebieska kropka na radarze), podjedź nim pod wrota. Podważ widłami wózka drzwi (użyj prawej gałki analogowej) i podnieś je do góry. Udało się, chłopcy są w środku. Macie 7 minut na obrabowanie kasyna i "zwinięcie żagli". Biegnij z ludźmi do piwnic budynku, eliminując po drodze ochroniarzy. Będąc przy drzwiach do skarbca dowiesz się, że ktoś na górze usiłuje włączyć generator prądu. Podnieś leżące przy pakach ładunki wybuchowe (satchel charge) i pobiegnij na górę (zielona kropka na radarze).

Załatw strażników, podłóż ładunki pod generator (dwie wielkie maszyny na środku pokoju) - Skok (Robbery) cz,2 | Zadania dodatkowe w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Załatw strażników, podłóż ładunki pod generator (dwie wielkie maszyny na środku pokoju). Zbiegając z powrotem na dół wciśnij detonator, problem z prądem macie z głowy. W chwilę potem chłopcy wysadzą drzwi skarbca, wbiegnij za nimi do środka. Niestety, Zero przekaże ci informacje, że kolejna fala goryli zbiega już do was po schodach, przygotuj się więc na ich przyjęcie. Po załatwieniu ochroniarzy eskortuj kumpli dźwigających kasę do furgonetki. Będziesz musiał użyć kilkukrotnie broni, by uciszyć obstawiające korytarz niedobitki nieprzyjaciół.

Gdy kumple szczęśliwie dotrą do wozu i odjadą, biegnij ostrzeliwując się do windy dla pracowników kasyna - Skok (Robbery) cz,2 | Zadania dodatkowe w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Gdy kumple szczęśliwie dotrą do wozu i odjadą, biegnij ostrzeliwując się do windy dla pracowników kasyna. Wyjedź na samą górę i wejdź schodami na dach. Tutaj również nie zaznasz ani chwili spokoju, bowiem wszędzie jest mnóstwo glin, a po niebie krążą policyjne śmigłowce. Wspinając się po pochyłościach dachu, dojdź do miejsca, gdzie leży spadochron. Załóż go, wykonaj skok w przepaść i rozłóź spadochron.

Staraj się wylądować na sąsiednim dachu, gdzie stoi helikopter - Skok (Robbery) cz,2 | Zadania dodatkowe w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Staraj się wylądować na sąsiednim dachu, gdzie stoi helikopter. Jeżeli ci się to uda, wskakuj do kabiny i leć na lotnisko w Verdant Meadows. Jeśli spadochron nie doniesie cię do helikoptera, po wylądowaniu na ziemi złap jakąś "okazję" i jedź na wspomniane lotnisko. Twoi wspólnicy wkrótce się tam pokażą.

Nagroda za wykonanie misji: 100000$, respekt +