Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

San Fierro - Triada (czerwony znak Triady) (2) | Misje w GTA San Andreas poradnik Grand Theft Auto: San Andreas

Outrider

Jizzy informuje cię telefonicznie, że interes mu się rozrasta i potrzebuje człowieka do wykonania pewnej roboty - San Fierro - Triada (czerwony znak Triady) (2) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Jizzy informuje cię telefonicznie, że interes mu się rozrasta i potrzebuje człowieka do wykonania pewnej roboty. Szczegóły ma ci przekazać T-Bone, z którym jesteś umówiony na stacji paliwowej "Xoomer" (miejsce z wielkim, charakterystycznym "X" na reklamie) w Easter Basin. Jedź na spotkanie, na miejscu zauważysz zaparkowany pusty wóz, a wokół ani śladu Mendeza.

Postanawiasz zaczekać w środku i - San Fierro - Triada (czerwony znak Triady) (2) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Postanawiasz zaczekać w środku i... zostajesz zatakowany przez tego bezwzględnego bandytę. Udaje ci się jakoś zachować zimną krew, dzięki czemu zaliczasz kolejny test lojalności. Po chwili dosiada się do was Toreno i jedziecie na miejsce akcji, dosłownie parę metrów dalej.

Na parkingu stoi ciężarówka z koksem i motocykl - San Fierro - Triada (czerwony znak Triady) (2) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Na parkingu stoi ciężarówka z "koksem" i motocykl. Twoi towarzysze mają kierować truckiem, tobie zostawiając sprawę ochrony konwoju. Zabierz leżącą obok pojazdów rakietnicę, wsiadaj na motocykl i ruszaj w trasę. Po drodze natrafisz na cztery blokady, zrobione przez przestępczą konkurencję. Przebij się przez nie rakietami, zanim ciężarówka z T-Bonem i Mendezem do nich dotrze. Uważaj przy drugiej i trzeciej blokadzie - po lewej stronie ulicy, na piętrach niedokończonych budynków, ukrywają się snajperzy, których również musisz zlikwidować.

Amunicji masz sporo, na każdą blokadę możesz wytracić nawet po kilka rakiet, w ostateczności gangsterów możesz załatwić też inną bronią - San Fierro - Triada (czerwony znak Triady) (2) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Amunicji masz sporo, na każdą blokadę możesz wytracić nawet po kilka rakiet, w ostateczności gangsterów możesz załatwić też inną bronią. Ważne jest, żebyś nie marnotrawił zbyt wiele czasu przy blokadach, bo po pierwszym strzale policja jest już w drodze i może zrobić ci przykrą niespodziankę. Gdy rozwalisz ostatnią przeszkodę, poczekaj na ciężarówkę ze wspólnikami i razem dojedźcie do fabryki w Doherty.

Nagroda za wykonanie misji: 9000$, respekt +, odblokowana misja zlecana przez Tenpennego (G)

Ice Cold Killa

Zbliża się termin spotkania bossów Loco Syndicate z gangami z Los Santos. Potrzebujesz informacji o miejscu ich zjazdu i planujesz wyciągnąć ją od Jizzy'ego. Kluczem jest jego telefon z nagraną rozmową z Ballas, dzięki której dowiesz się: gdzie i kiedy?

Weź od Cesara pistolet z tłumikiem i udaj się do klubu pod mostem Gant - San Fierro - Triada (czerwony znak Triady) (2) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Weź od Cesara pistolet z tłumikiem i udaj się do klubu pod mostem Gant. Niestety, przed wejściem stoją dwaj goryle nie mający zamiaru wpuścić cię do środka. Zauważasz jednak otwarty lufcik w dachu. Obiegnij klub dookoła. W jednym miejscu, przy filarze mostu, wzniesione jest rusztowanie. Wbiegnij na nie i ustaw się dokładnie nad dachem klubu. Teraz zeskocz w dół, wejdź przez otwarty lufcik do burdelu i zbiegnij na sam parter. Gdy podejdziesz do baru, pojawi się Jizzy. Skończyły się konwenanse: wyjmij giwerę i przystaw alfonsowi do głowy.

Powstanie spore zamieszanie z ochroną lokalu i Jizzyemu niespodziewanie udaje się wyrwać z twych łap - San Fierro - Triada (czerwony znak Triady) (2) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Powstanie spore zamieszanie z ochroną lokalu i Jizzy'emu niespodziewanie udaje się wyrwać z twych łap. Wykończ prujących do ciebie adwersarzy (łącznie z prostytutką) i wybiegnij za sutenerem. Zobaczysz, jak ucieka samochodem spod klubu - wsiadaj do stojącej obok limuzyny i puść się w pogoń. Twoje auto jest szybsze, jednak jego cadillac jest zwrotniejszy, więc uważaj na nagłe zmiany kierunku. Musisz uderzać w jego wóz, taranować, spychać na twarde przeszkody, aż doprowadzisz do eksplozji.

W momencie, gdy auto Jizzy'ego stanie w płomieniach, ten zacznie uciekać pieszo. Dogoń go, wykończ i zabierz mu telefon. Wiesz już, gdzie odbędzie się przestępcze spotkanie. Zadzwoń do Cesara i umów się z na ostateczną rozgrywkę z twoimi nieprzyjaciółmi. Miejsce spotkania: klub Pier 69.

Nagroda za wykonanie misji: 12000$, respekt +

Pier 69

Tę misję rozpoczynasz udając się na nabrzeże do dzielnicy Esplanade - San Fierro - Triada (czerwony znak Triady) (2) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Tę misję rozpoczynasz udając się na nabrzeże do dzielnicy Esplanade. Po przybyciu na miejsce zostajesz przywołany na dach budynku przez Cesara. Schody na górę znajdują się na tyłach posesji. Gdy dotrzesz do Cesara, okaże się, że jesteście dokładnie na wprost klubu Pier 69.

Zauważacie na dachach klubu gangsterów T-Bone'a. Po chwili zjawiają się posiłki od Wooziego, niestety chłopcy z Triady nie wiedzą, że dachy są już obstawione i wpadają w pułapkę. Używając karabinu snajperskiego musisz błyskawicznie "ściągnąć" ludzi Mendeza, zanim wykończą zaskoczonych Chińczyków. Po chwili zauważycie zbliżającego się T-Bone'a, nadjadą też Ryder i Ballas. Niepokoi cię tylko brak Toreno. Okazuje się, że twoje obawy są słuszne - na niebie pojawia się helikopter z gangsterem na pokładzie i, gdy zauważa chłopaków z Triady na dachach klubu, odlatuje w siną dal zrzucając granaty dymne. Robi się ogromne zamieszanie, w którym widzisz swoją szansę. Zeskocz z dachu i pobiegnij do klubu.

Staraj się nie wdawać w strzelaninę, tylko wparuj na taras, gdzie znajduje się Mendez - San Fierro - Triada (czerwony znak Triady) (2) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Staraj się nie wdawać w strzelaninę, tylko wparuj na taras, gdzie znajduje się Mendez. Poślij mu kulkę, a gdy będzie po nim, zwróć się w stronę Rydera. Ten tak łatwo się nie podda, przeskoczy przez barierkę, wpadnie do wody i popłynie wpław w stronę zacumowanych opodal motorówek. Skocz za nim, puść się crawlem w jego ślady. Dopadniesz do łodzi dosłownie w ułamek sekundy po nim. Zapuść silnik i rzuć się w pogoń na pełnym gazie.

Musisz zniszczyć motorówkę Rydera - San Fierro - Triada (czerwony znak Triady) (2) | Misje w GTA San Andreas - Grand Theft Auto: San Andreas - poradnik do gry

Musisz zniszczyć motorówkę Rydera. Najlepiej spychaj go w stronę wąskich przesmyków pomiędzy Flint County, Red County i Los Santos - tam nie będzie miał możliwości manewrowania. Gdy wywrócisz jego łódź, będzie po sprawie. Zadzwoni Cesar, żeby cię ostrzec przed glinami, nie wracaj więc do Pier 69, tylko od razu do twojego garażu.

Nagroda za wykonanie misji: 15000$, respekt +