Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Total War Warhammer 3: Kuźna Dusz Total War Warhammer 3 poradnik, porady

Na tej stronie poradnika do gry Total War Warhammer 3 dowiecie się wszystkiego o ostatecznej bitwie w Kuźni Dusz

Ostatnia aktualizacja: 5 kwietnia 2022

Ta strona poradnika do gry Total War Warhammer 3 podpowie Wam jak przetrwać bitwę z Be'lakorem.

W wielu aspektach potyczka ta przypomina pozostałe bitwy z książętami demonów. Więcej o nich przeczytacie na osobnej stronie Bitwy o dusze demonów. Dlatego też nie będziemy ponownie o tym pisać, skupimy się tutaj jedynie na różnicach.

Po pokonaniu czwartego księcia demonów, rozpocznie się Wasze ostatnie zadanie - Total War Warhammer 3: Kuźna Dusz - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Po pokonaniu czwartego księcia demonów, rozpocznie się Wasze ostatnie zadanie. Szczeliny przestaną znikać, a Wy otrzymacie 40 tur na zmierzenie się z Be'lakorem w Kuźni Dusz. Tej bitwy nie można rozwiązać automatycznie, więc szykujcie się na długie starcie.

Kuźnia Dusz nie ma żadnej specjalnej mechaniki. Jest to mała wysepka i bez przeszkód możecie przejść od razu do ostatecznej walki.

Pierwsze o czym warto pamiętać to to, że Be'lakor ma dostęp do wszystkich rodzajów demonów. Do tej pory mierzyliście się jedynie z przeciwnikami jednej frakcji na raz. Teraz musicie stawić czoła przeciwnikom z każdej.

Kolejną różnicą jest to, że nie będziecie mieli chwili spokoju - Total War Warhammer 3: Kuźna Dusz - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Kolejną różnicą jest to, że nie będziecie mieli chwili spokoju. W walkach z pozostałymi książętami był czas na odpoczynek pomiędzy potyczkami. Możecie jednak o tym zapomnieć w bitwie w Kuźni Dusz. W miejscu mapy, z którego przyszliście, zawsze będzie przywoływany jakiś oddział. Im dalej zajdziecie na mapie, tym będzie ich więcej.

Powyższa mechanika powoduje, że podczas przemieszczania przynajmniej jeden oddział powinien być zawsze gotowy do osłaniania idących żołnierzy, aby wróg nie mógł atakować ich od tyłu. Z całą pewnością magiczne wieże są tu przydatne, gdyż osłabią przeciwników zanim do Was dojdą.

Gdy dojdziecie do środkowej areny, to widok może Was zadziwić, nie ma tutaj przeciwników - Total War Warhammer 3: Kuźna Dusz - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Gdy dojdziecie do środkowej areny, to widok może Was zadziwić, nie ma tutaj przeciwników. Jest to jednak przygotowanie do tego, że po zajęciu punktu strategicznego obrońcy, przeciwnicy zaatakują Was z każdej strony. Szykujcie się na długą bitwę.

Ponadto w poradach odnośnie ostatecznych walk o dusze książąt chaosu sugerowaliśmy, że nie musicie się martwić o tyły, bo przeciwnikom zajmie dużo czasu dotarcie do Was - możecie o tym zapomnieć. W Kuźni Dusz wrogowie nigdy nie przestają na Was nacierać, więc użytecznym jest, abyście pozostawili kilka oddziałów przy bramie wejściowej do ostatniej areny. Oczywiście musicie liczyć się z tym, że one nie wrócą, ale ich jedynym zadaniem jest opóźnić nacierających wrogów i dać Wam czas na rozprawienie się z Be'lakorem.

Sam Belakor jest bardzo twardym przeciwnikiem - Total War Warhammer 3: Kuźna Dusz - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Sam Be'lakor jest bardzo twardym przeciwnikiem. Na jego zabiciu powinniście się skupić. Zaatakujcie go najbardziej wytrzymałymi jednostkami i ciągle (w miarę możliwości) ostrzeliwujcie. Poza tym musicie być przygotowani na standardową walkę - przeciwnik będzie nacierał z każdej strony, a Wy musicie obniżyć pasek fali do 0. Na szczęście nie musicie pokonać wszystkich wrogów z mapy!