Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Total War Warhammer 3: Tzeentch - unikalne mechaniki Total War Warhammer 3 poradnik, porady

Ta strona poradnika powie Wam wszystko o unikalnych mechanikach frakcji Tzeentch w grze Total War Warhammer 3.

Ostatnia aktualizacja: 11 kwietnia 2022

Poniższa strona poradnika zaznajomi Was z unikalnymi mechanikami frakcji Tzeentch z gry Total War Warhammer 3.

Grymuary

Unikalnym surowcem frakcji Tzeentch są Grymuary. Dzięki nim zapłacicie za niektóre technologie oraz umiejętności rasowe.

Możecie zobaczyć ich aktualny stan na górze ekranu, w środkowej jego części - Total War Warhammer 3: Tzeentch - unikalne mechaniki - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Możecie zobaczyć ich aktualny stan na górze ekranu, w środkowej jego części. Zdobędziecie je jako nagrody za wygrane bitwy oraz w wyniku różnych losowych wydarzeń. Ponadto Wasz legendarny lord ma umiejętność, która pasywnie przyznaje Wam je co turę (o ile ją wykupicie). Można je również otrzymać z budynków (przykładowo z tych związanych z surowcami lub z siedzibami kultu). Ponadto pierwsza z Waszych mocy Piekielnej Manifestacji (więcej o nich na osobnej stronie poradnika Wielka Gra) również może zasilić Wasz zasób tego surowca.

Splątanie Ścieżek

Jednym ze sposobów na wydanie Grymuarów jest inwestycja w Splątanie Ścieżek.

Aby otworzyć menu zarządzania tą unikalną mechaniką należy nacisnąć przycisk księgi w kołowym menu w prawym dolnym rogu - Total War Warhammer 3: Tzeentch - unikalne mechaniki - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Aby otworzyć menu zarządzania tą unikalną mechaniką należy nacisnąć przycisk księgi w kołowym menu w prawym dolnym rogu.

Zobaczycie wtedy 10 umiejętności. Pozwalają Wam one wpłynąć na inne nacje bez wypowiadania im wojny i wchodzenia z nimi w relacje dyplomatyczne. Kosztem są niestety Grymuary. W zależności od różnych czynników (stosunków z daną frakcją i spaczenia Tzeencha na jej terenie) koszt działań będzie różny.

Moce te są dodatkowo zablokowane technologiami. Warto więc dość szybko odblokować te, które uznacie za najprzydatniejsze dla Waszego stylu rozgrywki.

Dzięki Splątaniu Ścieżek możecie dać sobie znaczną przewagę. Przykładowo przejmiecie czyjąś osadę bez walki, wymusicie na osiedlu otwarcie bram, a nawet zablokujecie poruszanie się lordów i bohaterów lub wywołacie wojnę pomiędzy frakcjami (oraz kilka innych ciekawych rzeczy).

Możecie ulepszać Splątanie Ścieżek dzięki umiejętnościom Waszego legendarnego lorda - dzięki temu zmniejszycie ich koszt oraz sprawicie, że czas oczekiwania pomiędzy użyciami skróci się.

Manipulowanie Wiatrami Magii

Kolejną unikalną mechaniką dla frakcji Tzeentch jest Manipulowanie Wiatrami Magii. Za pomocą tej mocy możecie zarządzać Wiatrami Magii w prowincjach, w których posiadacie osady.

Aby otworzyć menu Manipulowania Wiatrami Magii należy w prawym dolnym rogu (na menu kołowym) nacisnąć słoneczko - Total War Warhammer 3: Tzeentch - unikalne mechaniki - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Aby otworzyć menu Manipulowania Wiatrami Magii należy w prawym dolnym rogu (na menu kołowym) nacisnąć "słoneczko". Wtedy Waszym oczom ukaże się powyższa nakładka.

Świecące "kółka" reprezentują jak silne są Wiatry Magii w danej prowincji. Za pomocą strzałek w środku zmniejszcie ich siłę. Tak pozyskane zasoby możecie przekazać do innej prowincji.

Silniejsze Wiatry magii pozwalają na szybsze uzupełnianie many armii. Pomijając oczywisty plus - więcej czarów podczas bitwy - to wpływa ona również pozytywnie na Wasze wojsko.

Teleportacja

Armie Tzeentch posiadają również unikalny Tryb poruszania się - teleportację.

Pod portretem lorda znajduje się opcja do wyboru trybu poruszania się - Total War Warhammer 3: Tzeentch - unikalne mechaniki - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Pod portretem lorda znajduje się opcja do wyboru trybu poruszania się. Możecie tam znaleźć teleportację. Jeżeli przed wykonaniem ruchu przestawicie się w ten tryb, otrzymacie możliwość bezpośredniego przeteleportowania się do miejsca w obrębie Waszego pola ruchu. Możecie dzięki temu minąć normalnie nieprzekraczalne przeszkody (takie jak np. skałki), które w innym przypadku musielibyście ominąć.

Nie możecie tego trybu używać jednak w niektórych prowincjach (przykładowo tych graniczących z Wielkim Bastionem - murem oddzielającym Kataj od Was).

Dodatkowo kosztuje on niestety manę, jednak ten koszt można obniżyć odpowiednimi technologiami.