Elex 2: Osąd Tengisa (Carakis) - solucja, opis przejścia

Ta strona poradnika do Elex 2 zawiera opis przejścia misji Osąd Tengisa. Jest ona ściśle powiązana z zadaniem Wartości Morkonów. Ponadto w ramach misji wykonacie tez zadania Niepożądany Morkon oraz Odprowadź Ivana do Groty.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na niniejszej stronie poradnika do gry Elex 2 znajdziecie opis przejścia misji Osąd Tengisa (Tengis' Judgment). Polega ona na odnalezieniu Morkona imieniem Ivan, a otrzymacie ją od Tengisa w trakcie wykonywania zadania Wartości Morkonów (Morkon Values). Do ukończenia misji konieczne będzie też wykonanie dwóch zadań rozpoczynanych w siedzibie Berserków, czyli Forcie - Niepożądany Morkon (An Unwelcome Morkon) oraz Odprowadź Ivana do Groty (Escort Ivan to the Grotto).

Rozmowa z Mariką i odnalezienie wskazówek

Na starcie udajcie się do Mariki, czyli żony Ivana - Elex 2: Osąd Tengisa (Carakis) - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Na starcie udajcie się do Mariki, czyli żony Ivana. Przebywa ona w okolicy dzielnicy handlowej w Grocie (możecie też zapytać Tengisa o podpowiedź, wtedy jej lokalizacja zostanie oznaczona na mapie). Z początku rozmowa z Mariką nie przyniesie konkretnych informacji. Musicie jej zapłacić 200 kryształkami Elexitu lub przekonać (wymagana Inteligencja na poziomie 20), by podarowała Wam klucze do skrzyni Ivana. Trzecią opcją jest samodzielne włamanie się do skrzyni.

Wspomniana wyżej skrzynia znajduje się w pokoju obok Iviki - Elex 2: Osąd Tengisa (Carakis) - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Wspomniana wyżej skrzynia znajduje się w pokoju obok Iviki. W środku znajdziecie podpowiedź mówiącą o tym, że Ivan znajduje się w Forcie - siedzibie Berserków. Udajcie się do niego, by kontynuować misję.

Misje Niepożądany Morkon oraz Odprowadź Ivana do Groty

Po spotkaniu z Ivanem dowiecie się, że potrzebuje on pomocy - Elex 2: Osąd Tengisa (Carakis) - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Po spotkaniu z Ivanem dowiecie się, że potrzebuje on pomocy. W tym celu musicie najpierw wykonać misje Niepożądany Morkon, a potem Odprowadź Ivana do Groty - opis przejścia znajdziecie na osobnych stronach naszego poradnika. To jedyny sposób na ukończenie zadania Osąd Tengisa. Po wykonaniu obu misji, wracajcie do Tengisa. Teraz będziecie musieli podjąć wybór, co do losów Ivana.

Dalsze wybory są dostępne, jeśli w zadaniu Odprowadź Ivana do Groty potwierdzicie kłusownikom jego wersję wydarzeń. W przeciwnym razie, musicie już tylko porozmawiać z Tengisem, by ukończyć misję Osąd Tengisa.

Wybór: pomoc Ivanowi

Jeśli zdecydujecie się na pomoc Ivanowi, musicie okłamać Tengisa, że Ivan wykonał wszystkie jego polecenia - Elex 2: Osąd Tengisa (Carakis) - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Jeśli zdecydujecie się na pomoc Ivanowi, musicie okłamać Tengisa, że Ivan wykonał wszystkie jego polecenia. Otrzymacie wtedy 700 kryształków Elexitu, a misja zostanie ukończona. Udajcie się jeszcze do Ivana (będzie przebywał tam, gdzie Marika) i powiedzcie mu, że Tengis chce go torturować. Następnie wróćcie do Tengisa i powiedzcie, że Ivan uciekł z Groty.

Od teraz Ivana będziecie mogli znaleźć w Forcie, gdzie będzie sprawował funkcję handlarza.

Wybór: wydanie Ivana

Jeśli nie chcecie pomóc Ivanowi, możecie od razu wydać go Tengisowi - Elex 2: Osąd Tengisa (Carakis) - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Jeśli nie chcecie pomóc Ivanowi, możecie od razu wydać go Tengisowi. Otrzymacie wtedy 1000 kryształków Elexitu, a misja zostanie ukończona. Wybór skutkuje śmiercią Ivana.

Wybór: nie mieszanie się do sprawy

Najmniej opłacalnym wyborem jest nie mieszanie się do sprawy - otrzymacie wtedy 500 kryształków Elexitu - Elex 2: Osąd Tengisa (Carakis) - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Najmniej opłacalnym wyborem jest nie mieszanie się do sprawy - otrzymacie wtedy 500 kryształków Elexitu. W tym przypadku również możecie poinformować Ivana o zamiarach Tengisa, by uciekł on z Groty.

Podobało się?

0

Elex 2

1 marca 2022

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2023-07-17
13:20

Necross123 Konsul

Coś czuję, że grę będę musiał od nowa zacząć (jak zwykle) - Byłem pewien, że tzw. rozmowy frakcyjne (czyli rozmowy z wykorzystaniem frakcji Jaxa) się nie pojawią, a tu się pojawiły (jak na ironię, przy zadaniu Kaji "Wilk w owczej skórze", co najmniej kilka razy będzie wspominane o tym (jeśli jesteśmy Banitą))

I przez to znowu będę musiał sprawdzać wszystkich NPC i zadania przy minimalnych rozmowach i odbiorów zadań do czasu dołączenia do frakcji (no chyba, że wymagane do frakcji, do której chcę dołączyć).

Pamiętam z części pierwszej, że najwięcej tego typu "zaczepek" mieli Klerycy i to nie tylko od strony innych Kleryków, ale czasami też Banitów (np. specjalna opcja w przypadku Blake powodowała pogorszenie z nim relacji) i niekiedy też Berserków (Klerycy jako jedyni mogli wykorzystać sugestię, wskutek czego otwierały się nowe dialogi).

Komentarz: Necross123
2023-08-30
10:47

lakiluk Junior

Nie mogę ukończyć pierwszego rozdziału, ponieważ w misji która polega na zebraniu dwóch zaufanych towarzyszy - Kaji i drona. Nie mogę zrekrutować Kaji, gdyż siedzi w Forcie i nie chce już ze mną rozmawiać. Gdzieś wyczytałem, że z Kają będzie można porozmawiać na początku kolejnego rozdziału do którego nie mogę przejść. Czy istnieje jakieś inne rozwiązanie niż zaczynanie gry od początku ? Mam już 24 poziom i nie bardzo chce mi się grać od początku.

Komentarz: lakiluk
2023-11-26
19:23

Necross123 Konsul

Mam pytanie co do zadania "Szkolenie" (Dla tych, którzy nie są Berserkami):

Czy to, w której frakcji jesteśmy (Klerycy, Morkoni, Albowie lub Banici) blokuje odpowiedzi, przez które Dex może się udać do tej samej frakcji, co Jax (czyli jak np. jesteśmy Klerykami, to czy blokuje opcję, która znacznie zmniejsza zniszczenie przy trzecim pytaniu (która umożliwi Dexowi pójście do Kleryków))? Chodzi o pytanie dotyczące własności jak dobrze pamiętam (mamy odpowiedzi, które (od góry) dają odpowiednio -5, -1 i chyba jeszcze +5 albo +1 do zniszczenia).

Komentarz: Necross123
2024-01-06
22:02

norbertz2 Junior

Ktoś wie gdzie jest stanowisko do łączenia 3 broni nie dystansowych tylko np mieczy itp bo wszedzie mam stanowiska broni dystansowych :)

Komentarz: norbertz2
2024-07-30
16:36

Darek12346 Centurion

Napisaliście, że ulepszanie atrybutów rośnie do 5 punktów atrybutu za jedno ulepszenie. Nieprawda. Ja mam postać na takim poziomie, że jedno ulepszenie kosztuje 10 punktów. I nie jest powiedziane, że to koniec.

Komentarz: Darek12346

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl