Elex 2: Koniec ze szczurzym mięsem (Carakis) - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Elex 2 zawiera opis przejścia misji Koniec ze szczurzym mięsem. Wybory podjęte w trakcie polowania mają wpływ na zadanie Wartości Morkonów.
Aktualizacja:
Na niniejszej stronie poradnika do gry Elex 2 znajdziecie opis przejścia misji Koniec ze szczurzym mięsem (No More Rat Meat). Otrzymacie ją od Vlada w Piwnicy w Grocie. Z kolei do Piwnicy dostaniecie się po ukończeniu zadania Porządki w Grocie (Cleaning up the Grotto).
Opisywana misja ma duży wpływ na inne zadanie - Wartości Morkonów (Morkon Value). W ostatniej fazie misji staniecie przed pewnym wyborem - zła decyzja sprawi, że przyłączenie się do frakcji Morkonów stanie się niemożliwe.
- Droga na polowanie
- Walka z Krzykaczami
- Opcjonalnie: polowanie na Cyklopa
- Ważny wybór: spotkanie z Ilgurem
Droga na polowanie

Początkowa faza misja polega na podążaniu za Vladem. Vlad kilka razy zatrzyma Jaxa i rozpocznie rozmowę - wybrane opcje dialogowe będą potem powtórzone przez Vlada w rozmowie z Khanem, ale nie mają one wpływu na ostateczny przebieg misji Wartości Morkonów. Ważny wybór podejmowany jest dopiero w trakcie powrotu z polowania.
Podczas podróży traficie na kilku przeciwników. Jeśli Wasza postać jest jeszcze na niskim poziomie, to część z wrogów będzie trudna do pokonania w pojedynkę, ale w takich przypadkach wystarczy pozostawić to Vladowi.
Walka z Krzykaczami

Po dotarciu do celu, będziecie musieli pokonać 10 Krzykaczy (Screamer). Nie są to trudni przeciwnicy - bez problemu pokonacie ich niskopoziomową postacią z niezbyt dobrym wyposażeniem. Lokalizacje wrogów zostaną oznaczone na mapie, a z lewej strony ekranu będzie wyświetlał się licznik pozostałych Krzykaczy.
Opcjonalnie: polowanie na Cyklopa

Po pokonaniu Krzykaczy, Vlad zaproponuje polowanie na Cyklopa. Zgoda będzie skutkować dodatkowymi punktami doświadczenia, ale pokonanie Cyklopa jest bardzo trudne i wymaga rozwiniętej postaci. Nie możecie też liczyć, że Vlad sam pokona przeciwnika - co kilka ciosów będzie on ogłuszany, a Cyklop skupi się na Was. Walka z Cyklopem jest opcjonalnie, więc jeśli dopiero rozpoczęliście zabawę z Elex 2, lepiej odmówcie polowania.
Ważny wybór: spotkanie z Ilgurem

Ostatnim etapem misji jest powrót do Groty. Traficie wtedy na Ilgura, którego Vlad będzie chciał zabić. Jeśli chcecie pomyślnie ukończyć zadanie Wartości Morkonów i zyskać możliwość dołączenia do frakcji Morkonów, nie możecie przerwać egzekucji. Niezależnie od wyboru, po powrocie do miasta zadanie zostanie ukończone.
0
- Elex 2 - poradnik do gry
- Elex 2: Opis przejścia
- Elex 2: Zadania poboczne
- Elex 2: Carakis (Misje w Grocie)
- Elex 2: Wartości Morkonów (Carakis) - solucja, opis przejścia
- Elex 2: Porządki w Grocie (Carakis) - solucja, opis przejścia
- Elex 2: Koniec ze szczurzym mięsem (Carakis) - solucja, opis przejścia
- Elex 2: Osąd Zariny (Carakis) - solucja, opis przejścia
- Elex 2: Osąd Tengisa (Carakis) - solucja, opis przejścia
- Elex 2: Kurier Dixxona (Carakis) - solucja, opis przejścia
- Elex 2: Zawody Gosty (Carakis) - solucja, opis przejścia
- Elex 2: Łupy kłusownika (Carakis) - solucja, opis przejścia
- Elex 2: Serwomotory dla Iviki (Carakis) - solucja, opis przejścia
- Elex 2: Attyla na tropie świata zewnętrznego - solucja, opis przejścia
- Elex 2: Carakis (Misje w Grocie)
- Elex 2: Zadania poboczne
- Elex 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Necross123 Konsul
Coś czuję, że grę będę musiał od nowa zacząć (jak zwykle) - Byłem pewien, że tzw. rozmowy frakcyjne (czyli rozmowy z wykorzystaniem frakcji Jaxa) się nie pojawią, a tu się pojawiły (jak na ironię, przy zadaniu Kaji "Wilk w owczej skórze", co najmniej kilka razy będzie wspominane o tym (jeśli jesteśmy Banitą))
I przez to znowu będę musiał sprawdzać wszystkich NPC i zadania przy minimalnych rozmowach i odbiorów zadań do czasu dołączenia do frakcji (no chyba, że wymagane do frakcji, do której chcę dołączyć).
Pamiętam z części pierwszej, że najwięcej tego typu "zaczepek" mieli Klerycy i to nie tylko od strony innych Kleryków, ale czasami też Banitów (np. specjalna opcja w przypadku Blake powodowała pogorszenie z nim relacji) i niekiedy też Berserków (Klerycy jako jedyni mogli wykorzystać sugestię, wskutek czego otwierały się nowe dialogi).
lakiluk Junior
Nie mogę ukończyć pierwszego rozdziału, ponieważ w misji która polega na zebraniu dwóch zaufanych towarzyszy - Kaji i drona. Nie mogę zrekrutować Kaji, gdyż siedzi w Forcie i nie chce już ze mną rozmawiać. Gdzieś wyczytałem, że z Kają będzie można porozmawiać na początku kolejnego rozdziału do którego nie mogę przejść. Czy istnieje jakieś inne rozwiązanie niż zaczynanie gry od początku ? Mam już 24 poziom i nie bardzo chce mi się grać od początku.
Necross123 Konsul
Mam pytanie co do zadania "Szkolenie" (Dla tych, którzy nie są Berserkami):
Czy to, w której frakcji jesteśmy (Klerycy, Morkoni, Albowie lub Banici) blokuje odpowiedzi, przez które Dex może się udać do tej samej frakcji, co Jax (czyli jak np. jesteśmy Klerykami, to czy blokuje opcję, która znacznie zmniejsza zniszczenie przy trzecim pytaniu (która umożliwi Dexowi pójście do Kleryków))? Chodzi o pytanie dotyczące własności jak dobrze pamiętam (mamy odpowiedzi, które (od góry) dają odpowiednio -5, -1 i chyba jeszcze +5 albo +1 do zniszczenia).
norbertz2 Junior
Ktoś wie gdzie jest stanowisko do łączenia 3 broni nie dystansowych tylko np mieczy itp bo wszedzie mam stanowiska broni dystansowych :)
Darek12346 Centurion
Napisaliście, że ulepszanie atrybutów rośnie do 5 punktów atrybutu za jedno ulepszenie. Nieprawda. Ja mam postać na takim poziomie, że jedno ulepszenie kosztuje 10 punktów. I nie jest powiedziane, że to koniec.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.