Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Endless Legend - poradnik do gry

Endless Legend - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dzikołazy/Wild Walkers | Zadania w Endless Legend poradnik Endless Legend

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

01. Trees or Towers

Cel: Przeszukaj dowolne 4 ruiny.

Bardzo prosta misja, jeśli tylko ruiny nie zostaną wylosowane na niedostępnym terenie. Dodatkowo możesz połączyć ją ze zwiadem okolicy. Po prostu odkrywaj sąsiednie regiony, przy okazji badając wszystkie napotkane ruiny. Powinieneś uporać się z zadaniem w ciągu kilku tur. Pamiętaj - liczy się fakt przeszukania ruin, nie ukryte w nich nagrody albo zadania.

02. Echoes of the Past/A new Foundations

Cel 1: Zbuduj nowe miasto.

Cel 2: W nowowybudowanym mieście zwiększ produkcję przemysłowa do 25 punktów.

LUB (gra wybierze pierwszy lub drugi zestaw celów)

Cel: W jednym ze swoich regionów spacyfikuj wioskę pomniejszej nacji, a następnie zasymiluj tę nację.

Nagroda (wspólna dla obu zestawów): Wizje Chwały (Visions of Glory).

Kolejne proste zadanie. Najlepiej zaliczyć je poprzed zbudowanie miasta w lesie i wybudowanie Odlewnii (Steel Mill). Jeśli mimo to produkcja jest zbyt niska, na kilka tur umieść w mieście bohatera. Dzięki jego pomocy produkcja przemysłowa powinna być wystarczająca.

W przypadku drugiego zestawu celów możesz wybrać dowolną metodę pacyfikacji. Ważne, by wioska przeszła na twoją stronę, a jej mieszkańcy zostali spacyfikowani.

03. Post and Beam

Cel 1: Przeszukaj wskazane ruiny. Twoja armia ma się składać z bohatera Dzikołazów, 4 Dekaryjskich łowców (Dekari Ranger) i dwóch jednostek z pomniejszych nacji.

Cel 2: Przez 10 tur broń stolicy przed atakami wrogich armii.

Nagroda: Instynkt przetrwania (Survival Instinct).

Pierwsze zadanie jest średnio trudne, wymaga bowiem stworzenia dwóch dodatkowych jednostek strzelców oraz asymilacji jednej nacji pomniejszej (obie jednostki mogą pochodzić z tej samej). Jeśli w poprzednim zadaniu budowałeś miasto, skorzystaj z niego do produkcji wojska. Jeśli nie, wyszkol je w stolicy. Musisz również posiadać technologię Awansu Merytokratycznego (Meritocratic Promotion), by stworzyć armię złożoną z sześciu jednostek. To oznacza konieczność wejścia na II erę technologiczną. Samo zbadanie ruin będzie już formalnością.

W przypadku drugiego celu siły przeciwnika będą się pojawiać w regionie stołecznym oraz sąsiednich i iść w stronę miasta. Jeśli na ich drodze stanie inne miasto, to możliwe, że zaczną je oblegać. Wszystkie armie nie powinny liczyć więcej, niz 3 jednostki. Jeśli w 10 turze w regionie nie będzie oznaczonych na żółto przeciwników - jednostki pomniejszych nacji z neutralnych wiosek nie są wliczane w poczet zadania - misja zostanie uznana za wykonaną.

04. Building the Future

Cel: Ulepsz dowolne centrum miasta oraz dowolną dzielnicę do 2 poziomu. Ulepszenia mogą dotyczyć tego samego, lub dwóch różnych miast.

Zwróć uwagę na cel - jedna dzielnica oraz jedno centrum, czyli razem dwie części miasta. Dzielnica zyskuje 2 poziom, jeśli jest otoczona przez cztery inne. Dla ułatwienia wybierz więc jedno miasto. Centrum będzie wpływało na przyłączoną do niego dzielnicę i odwrotnie, co już na początku ułatwi wykonanie zadania. Kolejne możesz również budować w taki sposób, by wpływały zarówno na centrum, jak i wybraną dzielnicę. Samo zadanie jest bardzo proste, tylko czasochłonne, gdyż wymaga odpowiednio dużej liczby mieszkańców oraz terenu do budowy kolejnych dzielnic. W razie potrzeby przesuń więcej mieszkańców do produkcji żywności. Dzięki temu będziesz miał ich więcej i będziesz mógł zbudować więcej dzielnic.

05. The Cornerstone

Cel 1: Przeszukaj wskazane ruiny.

Cel 2: Przeszukaj kolejne wskazane ruiny.

Nagroda: Ahote Zaltana, bohater Dzikołazów poziomu 1.

Ponownie bardzo prosta misja. Obie ruiny powinny znajdować się w bliskiej odległości od siebie i dość blisko twoich regionów. Jedyne zagrożenie mogą stanowić neutralne bandy lub inny gracz, jeśli ruiny znajdują się na jego terytorium. Dlatego najlepiej wyruszyć do nich armią złożoną z sześciu jednostek i bohatera.

06. Methods and Materials

Cel 1: Wyszkol bohatera Ahote Zaltana na 2 poziom umiejętności Zurowce Naturalne (Natural Resources).

Cel 2: Wyślij bohatera Ahote Zaltana wraz z armią do zbadania wskazanych ruin.

Nagroda: Łuk budowniczych (Arc of the Builders). Łuk (Bow). +20% do ataku i obrony, +10% do inicjatywy, +50% do obrażeń. Kosztuje 15 Mithryru (Mithrite).

Natural Resources jest umiejętnością trzeciego stopnia, co oznacza, ze potrzeba będzie 5 poziomu doświadczenia na jej wyszkolenie (na 4 wykupisz jej pierwszy punkt, na 5 drugi). Doświadczenie łatwo zdobyć dzięki bitwom. Daj Ahote jak najlepszy sprzęt, wsparcie kilku żołnierzy i wyślij do pacyfikowania neutralnych wiosek i oddziałów. Jeśli tego będzie mało, niech wykonuje zadania z ruin. W ostateczności możesz wypowiedzieć komuś wojnę i wysłać go do walki. Albo poczekać kilkanaście bądź więcej tur, gdyż bohaterowie co turę otrzymują kilka punktów doświadczenia.

W ruinach znajduje się mała armia. Żeby być pewnym jej pokonania, weź ze sobą przynajmniej pięć jednostek.

07. The Keystone

Cel 1: Daj bohaterowi Ahote Zaltana Łuk budowniczych i wyznacz go na zarządcę dowolnego miasta.

Cel 2: Przy ustalaniu planu imperium ustaw wskazany przez grę plan na poziomie 4.

Nagroda: Tajne Repozytorium Zaltany (Arcane Repository of Zaltana).

Zadanie wymaga dostępu do planu imperium 4 poziomu, czyli IV ery technologicznej. Na tym etapie gry powinieneś go posiadać. Jeśli nie, przesuń część mieszkańców do produkcji punktów nauki i jak najszybciej wynajdź potrzebne technologie. Reszta misji wymagać będzie jedynie zdobycia niewielkiej ilości Pyłu albo Mithrytu na łuk oraz wpływu dla ustalenia planu imperium. W przypadku dużego imperium będziesz musiał w kilku miastach skupić się na ich produkcji, gdyż czwarty poziom jest sam z siebie drogi, a dla kilkunastu miast jego cena potrafi być liczona w tysiącach wpływu.

08. To Build a Wonder

Cel: W dowolnym mieście wybuduj Tajne Repozytorium Zaltany.

Nagroda: Stawianie budynków (Growing Buildings).

Kolejny proste zadanie, zwłaszcza, że Tajne Repozytorium Zaltany nie wymaga dodatkowych zasobów. Wybierz miasto, w którym budynek najlepiej będzie spełniał swoje zadanie, wyślij dodatkowych ludzi do produkcji przemysłowej i odczekaj kilka tur. W razie potrzeby pomóż sobie Zapasami Przemysłu albo wykup budowlę z pomocą Pyłu.