Original War: Amerykanie #06
Aktualizacja:
06: Pozdrowienia z Przyszłości

Długa i skomplikowana misja, w której niewielkie potyczki zostaną zastąpione wielkimi walkami, głównie za sprawą pojazdów. Dlatego należy inwestować w umiejętność mechaniki swoich podwładnych - to się na pewno zwróci. Co prawda nie jest powiedziane, że musisz zniszczyć bazę przeciwnika, ja jednak lubię doprowadzić sprawy do końca, więc opiszę jak dokonać i tego światłego czynu. Zajmuj się cały czas noszeniem skrzyń - to jest najważniejszy cel misji, bez jego wykonania będzie trzeba zaczynać wszystko od nowa.
Jeszcze przed rozpoczęciem działań, będziesz musiał dokonać wyboru, kogo zabrać ze sobą na misję. Mój wybór to: Lisa Lewson (żołnierz), Eve Woodruff (żołnierz), Frank Hughes (inżynier) i Tim Gladstone (naukowiec).
Cele misji:
1) Wybuduj bazę.
2) Zbierz 500 skrzyń w 50 minut.
3) Oszczędzaj swoich ludzi.
4) Zbierz jak najwięcej skrzyń.
Nie muszę chyba powtarzać, że trzeba się bardzo spieszyć (pomóc może pauza - można po jej włączeniu wydawać rozkazy). A więc wybuduj szybko pierwszy skład, najlepiej jeszcze w miejscu, w którym zaczyna największa grupa. Pozwiedzaj pojazdami okoliczne łąki - lada chwila powinny się na nich pojawić skrzynie. Wszystkich inżynierów skieruj do prac, łącznie z małpoludami. Możesz też wysłać naukowca, aby oswoił jeszcze kilku znajdujących się w lesie na zachodzie. Zaraz na początku dostaniesz także nowy rozkaz, który co prawda nie musi zostać wykonany, ale jednak...
Nowe cele misji:
5) Wyprodukuj dwa zdalnie sterowane pojazdy.
Rozpocznij szerszą rozbudowę. Baza Rosjan znajduje się w punkcie #1 . Jest dobrze broniona, tak że możesz na razie zapomnieć o jej szturmowaniu. Natomiast sam powinieneś być przygotowany na atak z dwóch stron - od południa #2 i południowego-zachodu #3 . Warto postawić tam po bunkrze lub/i wysłać kilka jednostek, dla bezpieczeństwa małpoludów noszących skrzynie. W bazie buduj wszystko - począwszy od szybów naftowych i elektrowni, aż po budynki z maksymalnymi ulepszeniami. Nie martw się o surowce, misja kończy się po upłynie całego czasu, a wtedy będziesz w nie opływał.
Jeśli chodzi o laboratorium, to najpierw przeprowadź doświadczenia w celu wykorzystania ropy naftowej, a potem rozbuduj cześć odpowiedzialną za produkcję broni. Tam wynajdź wszystko, co jest tylko możliwe, a na deser zostaw sobie cześć optyczną. Na szczęście jeszcze na początku misji pojawi się dodatkowy naukowiec - David Petetrson , co znacznie przyśpieszy działania. Warto poświęcić trochę czasu na doszlifowanie radarów - będą wtedy na mapie pokazywane miejsca zrzutów skrzyń.
Trochę później możesz spodziewać się wizyty Karl'a Shmidt'a , mówiącego z niemieckim akcentem żołnierza. Będziesz mógł oczywiście zdecydować, co z nim zrobić:
- zabić;
- schwytać i przesłuchać, co po krótkiej rozmowie da Ci i tak dwie pozostałe opcje;
- puścić wolno.
W międzyczasie pojawi się także Joan Fergusson (naukowiec), jednak nie będzie miała dobrych wieści. Ktoś przejął EON. Od tego czasu na mapie zaczną się pojawiać w losowych miejscach nowi żołnierze - mięso armatnie, ale ktoś musi siedzieć w wieżyczkach lub budować sprzęt. Dostaniesz nowy cel do spełnienia:
Nowe cele misji:
5) Nie pozwól, by Joan zginęła.
Skieruj ją do laboratorium. Czas na dokończenie rozbudowy, postawienie kilku wieżyczek i przygotowanie się do ataku.

Po wybudowaniu kilku pojazdów gąsienicowych z podwójnymi działami (co najmniej 3) wpakuj do każdego po człowieku chociaż trochę znającym się na mechanice i podstaw do rozjazdu #4 . Tam dołącz swoje najlepsze jednostki, a w odwodzie pozostaw dwóch naukowców, leczących co chwila nadwerężone jednostki. Wyślij całą grupę od razu do niszczenia konkretnego działka. Jeśli jakaś jednostka będzie ranna (żółty pasek energii), wycofaj ją i ulecz, po czym rzuć znowu w wir walki. Niszcz w taki sposób wszystkie wieże - po kilku udanych próbach Rosjanie wyjdą z okopów, co trzeba oczywiście wykorzystać. Przejmij teraz magazyn - to zapewni Ci 100% zwycięstwo.
Jeśli chcesz wykonać zadanie ze zdalnym sterowaniem, to trzeba je zacząć jeszcze wcześniej niż sam szturm. Najpierw należy wykonać odpowiednie badania w laboratorium. Potem trzeba wybudować dwa pojazdy zdalnie sterowane w fabryce i w końcu postawić wieżę kontrolną. Ale to nie koniec - trzeba wysłać do niej mechanika i przyłączyć do niego pojazdy. Wtedy zadanie zostanie wykonane.
0
- Original War - poradnik do gry
- Original War: Original War - poradnik do gry
- Original War: Amerykanie #01
- Original War: Amerykanie #02
- Original War: Amerykanie #03
- Original War: Amerykanie #04
- Original War: Amerykanie #05
- Original War: Amerykanie #06
- Original War: Amerykanie #07
- Original War: Amerykanie #08
- Original War: Amerykanie #09
- Original War: Amerykanie #10
- Original War: Amerykanie #11
- Original War: Amerykanie #12
- Original War: Amerykanie #12a
- Original War: Amerykanie #13
- Original War: Amerykanie #13a
- Original War: Amerykanie #14
- Original War: Amerykanie #14a
- Original War: Amerykanie #15
- Original War: Amerykanie #15a
- Original War: Rosjanie #01
- Original War: Rosjanie #02
- Original War: Rosjanie #03
- Original War: Rosjanie #04
- Original War: Rosjanie #05
- Original War: Rosjanie #06
- Original War: Rosjanie #07
- Original War: Rosjanie #08
- Original War: Rosjanie #09
- Original War: Rosjanie #10
- Original War: Rosjanie #11
- Original War: Rosjanie #12
- Original War: Rosjanie #12a
- Original War: Rosjanie #13 i #13a
- Original War: Rosjanie #14
- Original War: Rosjanie #15
- Original War: Original War - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany538364 Junior
łaaaaaaaatwe
ruski mission15 -
na ameryke puścić suberytówke
arabowie sami się poddadzą
przymierze - zaatakować wszyzdkimi siłami
ameryka mission15-
(po śmierci powela) zniszczyć araby, opracować bombę (wystrzelić na przymierze), żołnierzy wyszkolić na tych z mozdzierzą i zaatakować rusków od dołu
przymierze mission12
rusków od dołu
zbudować 7-8 bechometów i dobić jankesów
wszyzdko przeszłem 7-8x
laaaaaatwe
vfg cmvhmi Legionista
Mam pytanie: czy w 15 przymierza kampanii amer. po zdobyciu bazy USA następuja jakieś ataki zestrony Rosjan? Bo u mnie nic takiego nie było, zaś gdy zbudowałem bazę na wzgórzu, na którym zacząłem misję, często podjeżdżały ruskie czołgi skad ten bug?
vfg cmvhmi Legionista
Mam lepszy pomysł na przejście 12 Przymierza u Rosjan. Po wybraniu sobie ludzi bierzesz cieżkie gąsienice i wyrzutnie rakiet jak juz przekroczysz rzeke i będziesz przed "osiedlem", uzyskasz nad nim kontrolę(ale i tak pierwszy cel nie zostanie wypełniony). Rozszerz laba o uzbrojenie i czasoprzestrzeń, opracuj bazuki i pociski spowalniające i (ważne!!!) teleportujące potem wybuduj zbrojownie rozbuduj do koszar i zamień 4 ludzi na bazukarzy, zostaw sobie 1 naukowca. Przejdź nimi do rzeczki na zachód od osiedla w miejsce, gdzie jest najblizej do drugiego brzegu, potem strzelaj pociskami telep., tak, żeby ci ich przeniosło na drugi brzeg(1 bazukarz zostanie na "naszej" stronie rzeki. Wjedź Burłakiem do bazy, potem go tak samo teleportuj, następnie bazukarzem z tamtej strony teleportuj "rozbitka", który ci ocalał przy bazie, na wrogi brzeg(czyli na ten, na którym leży baza Płątonowa) i idź górną częścia na srodek mapy rozalajac wrogów. Jak Gosudarow będzie uciekał z artefaktem wyjdź mu naprzeciw i osłąniaj naukowców, potem sam wiej, koniec misji.
zanonimizowany749927 Junior
mam problem w pierwszej misji Rosjanami w której przechodzę na stronę przymierza.przedostaję się do tej bazy na północnym wschodzie i mnie atakują.natarcia wytrzymuję ale po 5 minutach każe mi wysłać rozkaz wymarszu do tego naukowca Gos s udarowa.jak wysyłam do niego sygnał to wychodzą z nim naukowcy.wysyłam ich do wyznaczonego miejsca na północ ale go dorywają.nie jest problemem wysłanie innych żeby oczyścili drogę ale w tej bazie nie ma miejsca na warsztat.
napiszcie chociaż jak oczyścić im droge i jak wydostać sie bezpiecznie z bazy(na północnym wschodzie).(już wiem że żołnierze muszą mieć bazooki)
inny przypadek to misja w której musze znaleść żyłę-matkę.misja nie sprawia problemu ale brakuje mi ropy na badania.jak elektrownie mam zbudować syberytową to napiszcie TAK.
z góry thank you
vfg cmvhmi Legionista
Odnośnie misji 14 RU - jeśli odrzucisz ofertę Heike, to po jakimś czasie 7 Legionistów i tak do Ciebie dołączy za darmo mówiąc, że Legion jest na straconej pozycji, a oni chcą walczyć (czyli też i wygrywać :D) pod wodzą silnego dowódcy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
