Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

The Alters - poradnik do gry

The Alters - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

The Alters: Jak wejść na drzewo interalu w akcie 3? The Alters poradnik, porady

Wejście na drzewo interalu to część zadania Niebo jest granicą z gry The Alters. Ta strona poradnika opisuje jak przygotować się do podróży, jak przejść po gałęziach drzewa, jak umieścić fragmentator i jak bezpiecznie uciec z drzewa interalu.

Ostatnia aktualizacja: 1 lipca 2025

Główne zadanie Niebo jest granicą z trzeciego rozdziału gry The Alters wymusi na głównym bohaterze żeby wejść na drzewo interalu. Na tej stronie poradnika znajdziecie opis przejścia ze wszystkimi krokami - pokazujemy jakie zapasy przygotować do wspinaczki, jak wdrapać się na drzewo, jak radzić sobie z anomaliami, gdzie postawić fragmentator oraz jak opuścić drzewo interalu i powrócić do mobilnej bazy.

Jak przygotować się do wspinaczki?

  1. Cel misji z wejścia na drzewo interalu nie otrzymacie od razu po rozpoczęciu głównego zadania Niebo jest granicą w akcie 3. Poprzedzają je inne obowiązkowe czynności i są wśród nich wytworzenie fragmentatora oraz zbudowanie modułu materializatora w Waszej bazie.
  2. Docelowo otrzymacie polecenie żeby udać się w wyznaczone miejsce i zadzwonić do Jana naukowca. Wspomniana lokacja to końcowa część górskiej ścieżki, która znajduje się niedaleko głębokich złóż substancji organicznych. Lokację tę pokazują dołączone obrazki.

Zgodnie z ostrzeżeniami Jana naukowca nie śpieszcie się z dotarciem do wskazanej lokacji, tylko najpierw odpowiednio przygotujcie się. Dotyczy to zarówno Jana, jak i bazy, w której pod nieobecność protagonisty pozostaną alterzy.

  1. Stwórzcie co najmniej 5 baterii do kombinezonu. Będą one zużywane na różne akcje podczas właściwej wspinaczki - opisaliśmy to w dalszej części strony.
  2. Stwórzcie co najmniej 10 zestawów naprawczych. To bardzo ważny aspekt, bo podczas eksploracji drzewa interalu będzie dochodziło do regularnych awarii w pozostawionej przez Was bazie. Wszyscy alterzy zostaną oddelegowani do ich naprawiania (powyższy obrazek), ale potrzebują zestawów naprawczych i z własnej inicjatywy nie stworzą kolejnych.
  3. Wyprawę rozpocznijcie w godzinach porannych. Zapewni to Wam mnóstwo czasu nawet przy bardzo wolnej wspinaczce. Dodatkowo gra na start dnia tworzy nowy automatyczny zapis i w razie potrzeby możecie się do niego wrócić.

Jak dotrzeć na szczyt drzewa interalu?

  1. Po wykonaniu interakcji w wyznaczonym miejscu zaczniecie chodzić po wielkich gałęziach drzewa interalu.
  2. Najpoważniejsze utrudnienie podczas wspinaczki to różne rodzaje anomalii, których jest mnóstwo. Podróżujcie z wyciągniętym luminatorem żeby nie przegapić żadnej anomalii i nie doprowadzić do "zderzenia". Jest wtedy ryzyko utraty 1 osłony przed anomaliami lub zwiększenia poziomu napromieniowania (napełnienie paska w 100% to utrata przytomności i zawalenie zadania).
  3. Oświetlajcie anomalie żeby je niszczyć i wszystkie te akcje będą zużywały baterie do kombinezonu. Warto tu zaznaczyć, że nie ma obowiązku pozbywania się wszystkich anomalii i obok tych, które nie blokują przejścia możecie przebiegać.
  1. Drugi typ przeszkód to ściany wspinaczkowe i dużo zależy tu od opracowanych technologii. Bardzo może pomóc Wam projekt badawczy Darmowa wspinaczka, który wyeliminuje konieczność używania baterii. W przypadku braku tej technologii każda ściana wspinaczkowa zużyje od 1 do kilku fragmentów baterii.

Jak rozstawić fragmentator i opuścić drzewo interalu?

  1. Na szczycie gigantycznego drzewa musicie najpierw zniszczyć 3 niebieskie rdzenie anomalii pryzmatycznej - są one dobrze widoczne i posłuży Wam do tego luminator, przy czym musicie ponownie zużyć trochę baterii.
  1. Fragmentator musicie wybrać z rozwijanego menu. Prawidłowe miejsce do jego ustawienia pokazuje obrazek i tradycyjnie sygnalizuje o tym niebieski kolor. Jest to tuż obok struktury przypominającej drzewo zbudowane z kryształów.
  1. Ostatni krok to ucieczka z drzewa interalu. Udajcie się na przeciwległy koniec najwyższej gałęzi. W miejscu pokazanym na obrazku 1 pojawi się ikona interakcji i Jan może zjechać automatycznie na sam dół. Zakończy to Waszą przygodę z drzewem interalu i zniszczycie przeszkodę, która uniemożliwiała Janowi aktywację nadajnika.

Zobacz także

  1. Poradnik do gry
  2. Jak użyć czujnika grawitacyjnego?
  3. Czy jest punkt bez powrotu?